راهنمای خرید مبل ریلکسی:

راهنمای خرید مبل ریلکسی:
برای دیدن انواع مبلمان و قیمت آن ها اینجا کلیک کنید.

خرید مبل یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که احتمالاً برای خانه خود انجام خواهید داد. در اتاق نشیمن این مبلمان است که ما در آنجا استراحت می کنیم، کتاب می خوانیم، غذا می خوریم و می نوشیم، با خانواده و دوستان ساعت ها صحبت می کنیم و سرگرم هستیم، تلویزیون می بینیم و حتی می خوابیم، بنابراین منطقی است که ما وقت خود را صرف سرمایه گذاری در موردی می کنیم که نیاز است سالها از آن استفاده کنیم. از اندازه گیری تا انتخاب یک چارچوب خوب، این 5 موردی است که باید قبل از خرید مبل جدید در نظر بگیرید.

  1. قبل از خرید امتحان کنید

مبل متوسط ​​دارای عمق صندلی حداقل 60 سانتی متر است که در صورت داشتن پا های بلند فضای مانور زیادی را می دهد و اگر کوتاه تر هستید می توانید آنها را زیر آن قرار دهید. اما عمق صندلی متفاوت است، بنابراین به طور حتم سبک های مختلف را امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که از پشتی خوبی برخوردار هستید. وقتی صحبت از ارتفاع صندلی می شود، بیشتر طرح ها بین 45 سانتی متر و 50 سانتی متر بلندی دارند. قد درست یا غلطی وجود ندارد، بنابراین دوباره سعی کنید قبل از خرید مطمئن شوید که متناسب با تمام خانواده است.

اگر ترجیح می دهید روی مبل دراز بکشید، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی مناسب است که بتوانید بر روی آن دراز بکشید. افراد بلند قد ممکن است دوست داشته باشند مبل راحتی با پشتی بالاتر خریداری کنند.

  1. برای یک چارچوب خوب سرمایه گذاری کنید

به اندازه توانایی خود صرفا یک چارچوب با کیفیت تهیه کنید. یک قاب چوب سخت جامد گزینه خوبی است، اما در مورد تخته خرده چوب یا فلز احتیاط کنید. همچنین، قبل از خریداری، ضمانت نامه و گارانتی را دریافت کنید.

  1. کوسن ها را بررسی کنید

به یاد داشته باشید آنچه داخل مبل است به همان اندازه که در قسمت بیرونی استفاده می شود اهمیت دارد. وقتی نوبت به پشتی و نشیمن مبل می رسد، بالشتک ها از راحتی زیادی برخوردار هستند اما به پر کردن منظم احتیاج دارند، در حالی که ممکن است پر کننده های کف یا الیاف صاف شوند و با گذشت زمان شکل خود را از دست بدهند.

  1. روی پارچه تمرکز کنید

خواه به دنبال رنگ جسورانه، طرح یا رنگ خنثی باشید، انتخاب پارچه تودوزی شما تأثیر زیادی در اتاق خواهد داشت، بنابراین با اطمینان انتخاب کنید که متناسب با طرح دلخواه شما باشد. مواد طبیعی ممکن است در معرض تابش شدید آفتاب کمرنگ شوند، بنابراین اگر مبل نزدیک پنجره خواهد بود به سراغ پارچه مصنوعی بروید. این امر به ویژه در یک خانه شلوغ بسیار مهم است و اگر سگ یا گربه دارید، پارچه ای را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود. در این حالت، پوشش های گشاد قابل بررسی هستند، زیرا می توان آن ها را برای تمیز کردن از بین برد و برخی از آنها نیز قابل شستشو هستند.

  1. دقیق اندازه گیری کنید

صادقانه بگوییم که هیچ چیز بدتر از خرید مبلمانی نیست که در خانه شما جا نشود. بنابراین قبل از انجام هر کاری، اندازه درستی از فضای خود بگیرید. اطمینان حاصل یابید که از حداکثر اندازه مبل متناسب با فضای خود استفاده کردید.

مبل تختخواب شو

خرید یک مبل تختخواب شو ممکن است بسیار مشکل باشد. لازم است در عین حال که مطابق با زیبایی اتاق نشیمن شما است، به عنوان یک صندلی و خواب چند وظیفه ای انجام دهید.

علاوه بر این، چندین نوع مکانیسم وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.

مبل های تختخواب شو دو نفره متداول ترین موارد است که در آن می توان کوسن ها را جدا کرد و تشک و تکیه گاه هایی از داخل پایه مبل بیرون کشید.

تختخواب های مبل سبک تاشو جایگزین ارزان تری هستند، جایی که تشک یک کار ساده است که هنگام استفاده از آن به عنوان نشیمن مبل جمع می شود. از بین بردن پایه های فلزی یا چوبی، قرار دادن تشک به طور مستقیم بر روی زمین.

تشک های تختخوابشو بین سبک ها بسیار متفاوت است. تشک های ضخیم تر نمی توانند به همان روشی که تشک های سبک و نازک فوم می توانند جمع شوند؛ و این همان چیزی است که شما باید قبل از خرید در مشخصات محصول نگاهی بیندازید.

اگر به احتمال زیاد شما یا میهمان برای مدت زمان طولانی روی یکی می خوابید، نگاهی به تخت خواب تاشو بیندازید. این می تواند از یک تشک مناسب پشتیبانی کند و به طور کلی برای خواب راحت تر خواهد بود و همچنین از سایش غیر ضروری تشک مبل تختخواب شما جلوگیری می کند.

اندازه گیری

رایج ترین سوال هنگام خرید مبل این است: آیا این مبلمان برای خانه من مناسب است؟

اولین قدم مقایسه اندازه گیری مبل با فضای پرشده است. مبل های گوشه ای به طور بالقوه می توانند از اندازه ای که به نظر می رسند بزرگتر باشند و تختخواب های تختخواب برای تسهیل این حالت خمیده باید فاصله مشخصی از دیوار داشته باشند.

همچنین قابل توجه است که در نحوه قرارگیری مبل خود نیز باید توجه داشته باشید. آیا می خواهید زیر مبل و اطراف آن را تمیز کنید و آیا این مکان در مکانی است که بقیه اتاق را مانع می کند؟

اطمینان از اینکه در خانه شما جای می گیرد

هنگامی که اطمینان حاصل کردید مبل شما از نظر جسمی در جایی که می خواهید متناسب است، توجه به این نکات مهم است:

  • آیا از طریق قاب درب جا می شود؟
  • آیا موانعی مانند چوب بست راه پله وجود دارد که باید در نظر بگیرید؟

برای ارزیابی اینکه آیا این مسئله مشکلی ایجاد نمی کند، قبل از خرید به حداقل عرض دسترسی بر روی توضیحات محصول مبل خود توجه کنید. این نشان می دهد که عرض راهرو ها و ورودی ها باید گسترده باشد، عنصری که نیاز به توجه بیشتری دارد وقتی که چیزی بزرگتر از مبل 2 نفره درگیر می شود.

در مرحله بعدی، باید طول کالایی را که به خانه می آورید ارزیابی کنید. در صورت وجود هرگونه زاویه یا موانع راست که باید مورد مذاکره قرار گیرد، اطمینان حاصل کنید که مبل می تواند به انتهای آن به صورت عمودی منتقل شود، در حالی که هنوز دارای فاصله ارتفاع است.

برای مجتمع های مسطح، اگر ساختمان به گونه ای است که می توانید مبلمان را به راحتی جابجا کنید به آسانسور توجه کنید. در صورت عدم موفقیت، ارزیابی کنید که آیا آسانسور شما می تواند مبلمان (هم از نظر اندازه و هم از نظر وزن) را جایجا کنید یا راهرو ها و راه پله ها برای حمل مبلمان مناسب هستند؟ اگر شک دارید، قبل از خرید تمامی این احتمالات را در نظر بگیرید و به آن ها توجه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *