مبل تختخواب شو چیست و چه کاربردی دارد؟

مبل‌های تخت خواب شو به صورت نو آورانه و با سبک ‌های کاربردی طراحی میشوند. این مبل ها از نظر پارچه و مواد مورد استفاده، دوران جدیدی را در خانه ‌ها آغاز و‌ محبوبیت زیادی کسب کرده اند. قصد داریم تا در این مقاله، مبل های تخت خواب شو را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آن ها را برای شما بیان کنیم. در صورتی که با ویژگی های مبل های تخت خواب شو آشنا شوید، می توانید بهترین مقایسه را انجام داده و انتخاب درستی داشته باشید. پس در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

مبل تختخواب شو چیست و چه کاربردی دارد؟
برای دیدن انواع مبلمان و قیمت آن ها اینجا کلیک کنید.

ویژگی مبل تخت خواب شو:

• قابلیت تخت شدن
• صندوق‌ های قابل ذخیره سازی بالش و لحاف
• ظاهری زیبا و شکیل

حجمی که مبل های تخت خواب شو اشغال می کنند، به اندازه ی یک ست مبلمان پذیرایی است. مبل های تخت خواب شو دارای مدل های متنوعی هستند. بنابراین خریداران، تنوع زیادی در هنگام خرید دارند و از این نظر محدودیتی نخواهند داشت.
استفاده از مبل های تخت خواب شو، در فضا های کوچک بسیار متداول است.‌ حتی می توانید در دفتر کاری خود، از این مدل مبل ها استفاده و در هنگام قرار های کاری مهم، شرایط را به روال قبل برگردانید. هیچ کس متوجه نخواهد شد که شما از این مبل ها استفاده می کنید.

ویژگی‌ های دیگر مبل تختخواب شو:

مبلمان تختخواب شو نوعی مبل راحتی هستند. از دیگر ویژگی های آن ها می توان به پایه های کوتاه، دسته های پهن و نشیمن گاه نرم اشاره کرد. این مبل ها سبک و راحت هستند. بنابراین استفاده از آن ها راحت است و به دلیل سهولت جا به جایی مشکلی نخواهید داشت. مبل های تخت خواب شو در مدل های متنوعی طراحی می شوند که از میان آن ها می توان به طرح کلاسیک، مبل ال، مدرن و موارد دیگر اشاره کرد.
تنوع این مدل ها، باعث می شوند تا نیاز خریداران با هر نوع سلیقه ای برآورده شود که این ویژگی جالبی است. همچنین مبلمان تخت خواب شو دارای اندازه های مختلفی هستند. مثلا در مدل های تک نفره، مبل و تخت، فقط برای استفاده یک نفر مناسب هستند. عرض این مدل نیز 80 سانتیمتر می باشد. البته مدل تک نفره دیگری نیز با عرض 100 سانتیمتر وجود دارد. اما با وجودی که دو نفر می‌توانند از مبل استفاده کنند، تخت فقط برای یک نفر مناسب است. مدل دو نفره دارای عرض 140 سانتیمتر بوده و بنابراین دو نفر به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. در مدلی دیگر که عرض آن 160 سانتیمتر است، سه نفر می‌توانند بر روی آن بنشینند اما تختخواب آن دو نفره است.

استفاده از مبل تختخواب‌شو چه مزایایی دارد؟
امروزه با توجه به این که تعداد خانه های نقلی زیاد است و افراد زیادی هستند که در خانه ‌های کوچک و آپارتمانی زندگی می‌کنند، انتخاب مبل های تختخواب شو‌ می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. نمی توان از مبلمان بزرگ و مدل‌های سلطنتی در خانه های کوچک استفاده کرد. حتی در این خانه ها، به دلیل کوچک بودن اتاق خواب ها، امکان استفاده از تختخواب وجود ندارد. در ادامه، به چند مورد از مهمترین مزایای مبل های تخت خواب شو اشاره خواهیم کرد.

بهینه سازی فضا با مبل تخت خواب شو:
همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، شما می‌توانید با استفاده از مبل تختخواب‌شو در اتاق خود هم مبل و هم تختخواب داشته باشید. که در این صورت فضای زیادی را بهینه کرده اید. قابلیت استفاده از مبل تخت خواب شو در انواع فضایکی دیگر از مزیت های مبل تختخواب ‌شو این است که قابلیت استفاده از آن در مکان‌های گوناگون وجود دارد. ممکن است که کارمند یا رئیس شرکتی بزرگ باشید. طبیعی است که گاهی اوقات، احساس خستگی کنید. در این حالت ها، اگر یک مبل تختخواب شو در اتاق خود داشته باشید، در مواقع خستگی می توانید بر روی آن دراز کشیده و خستگی کاری خود را کاهش دهید.

قیمت مناسب مبل های تخت خواب شو نسبت به مبل های کلاسیک:
قیمت مبل های تختخواب شو نسبت به سایر مبل های سلطنتی و حتی تختخواب ‌ها مناسب تر است؛ چرا که قیمت مواد اولیه در آن پایین تر است. پس خرید مبل های تخت خواب شو، حتی از نظر اقتصادی به صرفه است.

فوم طبی مبل تختخواب شو:
خوشبختانه نوع فوم طبی و نشیمن گاه استفاده شده در ساخت مبل های تخت خواب شو، برای کسانی که کمر درد دارند، بسیار مناسب است‌. این تشک ها طبق اصول استاندارد و ارگونومیک ساخته و درنتیجه استفاده از آن می توان از بیماری مفاصل پیشگیری کرد. وجود فضا و باکس در زیر نشیمن گاه وجود فضا و باکس در زیر نشیمن گاه، یکی دیگر از مزایای مبل‌ های تختخواب شو می باشد. شما می توانید در این قسمت که زیر نشیمن گاه تعبیه شده است، پتو، بالش و سایر وسایل خود را قرار دهید.‌ از این طریق، محیط اطراف شما نظم بیشتری خواهد داشت.

جا به‌ جایی مبل های تخت‌خواب‌ شو راحت است؟
جابه‌جایی این مبل ها بسیار راحت است. بنابراین شما می توانید در فواصل زمانی کوتاه، دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.
همچنین مهمان داشته باشید می‌توانید مبل ها را در اتاق مهمان قرار دهید.
به عبارتی این نوع مبل ها نه مختص پذیرایی و نه اتاق خواب است. شما می توانید به صورت همزمان، استفاده های مختلفی از آن داشته باشید‌.

وزن کم مبل های تخت خواب شو:
یکی دیگر از مزایای مبلمان تختخواب شو وزن کم آن است که باعث می‌شود جا به‌ جایی به سهولت انجام گردد. این مبل ها برای استفاده ی افراد مختلفی مانند دانشجو ها و مستاجر ها نیز بسیار مناسب است.

جنس مبل های تخت خواب شو:
جنس مواد اولیه در این نوع مبلمان مرغوب است. بنابراین طول عمر بالایی خواهند داشت و می توانید مدت زمان زیادی از آن ها استفاده کنید. چرا که در ساخت آن ها از فوم های سرد و همچنین اسکلت فلزی استفاده می شود. در نتیجه تشک آن با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد.

تشک قابل تعویض مبل های تخت خواب شو:
یکی دیگر از مزایای مبل تختخواب ‌شو، قابل تعویض بودن تشک آن است. درصورتی‌که از جنس یا طرح آن راضی نباشید می‌توانید آن را به ‌راحتی تعویض نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *