نکاتی برای خرید تشک

نکاتی برای خرید تشک

 

هر فردی به طور معمول یک سوم از زندگی خود را در خواب می‌گذراند و برای گذراندن این زمان روی تشک دراز می‌کشد. پس یکی از مهمترین انتخاب های - فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

هر فردی به طور معمول یک سوم از زندگی خود را در خواب می‌گذراند و برای گذراندن این زمان روی تشک دراز می‌کشد. پس یکی از مهمترین انتخاب های ما در زندگی انتخاب درست تشک است. که اگر به درستی این کار را انجام ندهیم پس از چند بار استفاده از تشک عضلاتمان شروع به درد می‌کنند.
وقتی فرد روی تشک می‌خوابد چهار قسمت از بدن شخص مثل سر، کتف‌ها ، باسن و ساق‌ها فشار بیشتری به سطح تشک وارد می‌کند. اگر تشک با فرم بدن انسان هماهنگ شود و در هنگام خواب فرد همه ی نقاط بدن وی را پر کند، این بهترین نوع تشک است.
موارد زیادی هستند که پس از بیدار شدن از خواب دچار کمر درد و یا درد عضلات می‌شوند، خیلی از این افراد در صورت تعویض تشک با دردهای خود خداحافظی می‌کنند.
در صورت کمر درد در هنگام خرید، بروی کمر خود روی تشک دراز بکشید، دست خود را به فضای بین گودی کمر و تشک فرو کنیو اگر دستتان به راحتی تکان خورد در این صورت تشک مناسبی برای شما نیست و بهتر است که از تشک سفت تری استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما تشک طبی فنری و یا طبی میباشد.

نکاتی برای خرید تشک - فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

چهار عامل موثر درتعویض تشک و خرید تشک جدید:

  1. تغییر فیزیک بدن(بالا رفتن سن،چاقی یا لاغری)
  2. احساس خستگی و درد در مفاصل و ستون فقرات
  3. عمر زیاد تشک ( فرو رفتن تشک و تغییر فرم اولیه بر اثر استفاده زیاد)
  4. ایجاد حساسیت‌های پوستی(تجمع گرد و غبار ، سلول‌های مرده پوست،موی حیوانات و انسان)

 

 

چند نکته طلایی در خرید تشک:

  • پیش از رفتن به فروشگاه برای خرید حتما درباره ی انواع تشک و کاربرد های آنها مطالعه کنید.
  • هیچ تشکی برای همه ایده آل نیست.،پس با توجه به سن و وزن و نوع خوابیدن روی تشک، تشک مخصوص خود را انتخاب کنید.
  • اصل اول برای انتخاب تشک سلامت جسمانی هر فرد میباشد. طول عمر مفید هر تشک بین 5تا10 سال میباشد، پس در قبال پولی که پرداخت میکنید زیاد نیست. چنانچه ارزان بودن تشک را ملاک قرار دهید ، درد ستون فقرات ،دردهای عضلانی و خستگی‌های پس از بیداری را خریده‌اید.
  • درجه سختی تشک را درست انتخاب کنید.اعداد ثبت شده روی بعضی از تشک‌ها مقدار نرمی تشک را مشخص می‌کند که از 1 الی 10 اعلام می‌شود.هر چه به طرف عدد 10 نزدیک می‌شوید سختی آن بیشتر می‌شود،از عدد 1 الی 3 تشکی با نرمی و فرورفتگی بیشتر، مخصوص افراد کم سن و سال و افراد با وزن کم،از عدد 3الی 7 برای افراد سن و وزن متعادل،از 7 الی 9 برای افرادی که ناراحتی‌های کمردرد ، ناراحتی عضلانی دارند و پا به سن گذاشته اند و شماره 10 بسیار سخت که کمتر توصیه می‌شود.
  • ارتفاع تشک نیز بخش مهمی میباشد، حداقل ارتفاع تشک باید 10 سانت بیشتر از لبه ی تخت باشد. هر چه این ارتفاع بیشتر باشد راحت تر می‌توان از روی تختخ بلند شد و فشار کمتری به کمر و زانوها وارد می‌شود، در ضمن هرچه ارتفاع تشک بیشتر باشد طول عمر آن نیز بیشتر است.
  • به دلیل زمان طولانی استفاده ده ساله از تشک، آن را با ضمانت وگارانتی خریداری کنید. پس برای خرید تشک دقت کنید از مارک و شرکت معتبر خریداری کنید تا به اصل گارانتی و ضمانت پایدار باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *