خانه های کوچک با دیوار هایی رنگی

خانه های کوچک با دیوار هایی رنگی

 

خانه های کوچک با دیوار هایی رنگی - مقالات فروشگاه مبلمان لتو

 

همیشه در خانه های کوچک دل را به دریا زدن و تغییرات بزرگ انجام دادن کمی ترسناک بنظر میرسد، حتی گاهی آنقدر استرس انجام آن کار را میگیریم که از خیر انجامش می‌گذریم. حتما به گوش شما هم رسیده است که بنظر اغلب نقاشان ساختمانی بهتر است برای منازل کوچک از رنگ های روشن مثل سفید، کرم، طوسی روشن و غیره استفاده کنید. همه ی اینها درست هستند،اما امروز می‌خواهیم بگوییم چند راه دیگر نیز برای رنگ کردن خانه های شما هست.
در حقیقت شما از طیف زیادی از رنگ ها میتوانید استفاده کنید. مثلا اگر نور و وسایل مناسبی داشته باشید استفاده از رنگ های تیره حالت خاصی را به منزل شما می دهد و فضا را دراماتیک می‌کند. بهترین حالت استفاده از رنگ های تیره در خانه ها رنگ های متالیک بر روی طرح برجسته ها هستند. برجستگی ها بر روی دیوار ها باعث سایه روشن می‌شود که در نتیجه ی این سایه روشن ها فضا نیز بزرگتر دیده می‌شود.

اگر علاقه به رنگ زدن دیوار ها با رنگ های تیره تر دارید پیشنهاد ما اینست که بزرگترین دیوار را انتخاب کرده و تیره کنید و بقیه ی دیوار ها را در تضاد کامل و با رنگی روشن تر رنگ بزنید. در این حالت چشم بیننده سایه روشن می‌بیند و دیوار تیره تر را کمی عقب تر می‌بیند. نتیجه ی اینکار باعث بزرگتر شدن فضاست.

ممکن است که همه ی ما علاقه به رنگ های تیره برای دیوار هایمان نداشته باشیم. همه ی ما می‌دانیم رنگ های دیوار ها بر روحیات اعضای خانه و همچنین مهمان ها اثر گذار است. پس توجه به این نکته ضروريست که رنگی را انتخاب کنیم که دوستش داریم.

کلید رسیدن به رنگ‌آمیزی مناسب، در نظر داشتن این نکته است که بالانس یا توزان را در رنگ آمیزی نیز رعایت کنید. استفاده از یک الگو، یا استفاده از سایه و روشن برای رنگ آمیزی بهترین انتخابی است که برای رنگ ها می‌توانید داشته باشید.چه رنگ هایی شناخته شده هستند؟
رنگ سفید شکری، آبی-خاکستری روشن، بژ، خردلی و کرم قهوه‌ای رنگ‌های شناخته شده در این حیطه هستند. توصیه ما به شما استفاده از مجموعه‌ای از رنگ های آبی و خاکستری است. اگرچه برای هر رنگ روشنی، می توانید با اضافه کردن مقدار اندکی رنگ سیاه، رنگی درست کنید که هم تم رنگی مورد علاقه شما را دارد، هم بی روح نیست، هم بسیار مناسب دیوارهای فضای کوچک است.

 

خانه های کوچک با دیوار هایی رنگی - مقالات فروشگاه مبلمان لتو

 

اگر از رنگ های تیره استفاده کردید حتما برای انتخاب رنگ مبلمان و سایر لوازم خود رنگ های روشن را انتخاب کنید، نور فراموشتان نشود، اگر خانه تان نورگیر نیست حتما از چراغ های سقفی و دیواری متناسب استفاده کنید، تا فضای خانه تان دلگیر و کوچک نشود.

در صورتی که از رنگ های خیلی روشن برای دیوارها استفاده کردید، جهت تنوع می‌توانید مثلا رادیاتور منزل را به رنگ تیره و متضادی درآورید، یا از مبلمان و دکور با رنگ‌های تیره استفاده کنید که حس سردی و یکنواختی فضا را بشکنید.
تغییر دادن رنگ محیط به خصوص اگر مستاجر باشید کار بسیار سختی است. با این حال برچسب‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را بر روی رادیاتور، کابینت و یا کانتر بچسبانید. این برچسب ها هم با رنگ و طراحی متفاوتشان شکل متفاوت و جدیدی به فضای زندگی شما می دهند و هم زمانی که بخواهید منزل را تحویل صاحبخانه بدهید به راحتی پاک و تمیز می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *