انواع میز عسلی و جلو مبلی

انواع میز عسلی و جلو مبلی

میز جلو مبلی و میز عسلی هم اندازه خرید یک مبل شاید نیاز به دقت نداشته باشد. برای خرید میز عسلی لازم است یک سری باید ها و نباید ها را بدانید و در خرید میز از آنها بهره ببرید. در این مقاله با این باید و ها و نباید ها و انواع میز عسلی آشنا خواهیم شد.

برای داشتن دکوراسیون کامل و تمام عیار لازم است که اجزا و عناصر طراحی را در کنار هم داشته باشیم. به طور مثال زمانی که از مبلمان صحبت می کنیم باید آن را در کنار میز، پارچه و رنگ مناسب، به صورت یک مجموعه کامل در نظر بگیریم و سپس انتخاب نماییم. مطلب پیش رو به این منظور نوشته شده که شما ابتدا با انواع مدل های میز عسلی و جلو مبلی در خانه های ایرانی با دکوراسیون های متفاوت آشنا شده و سپس بتوانید از میان محصولات چیدانه بهترین را برای منزل خود برگزینید.

میز عسلی سفید

اگر دنبال میز عسلی که با هر دکوراسیونی ست می شود، می گردید این گزینه برای شما ایده آل خواهد بود. خوبی این میزها در این است که به خاطر رنگ سفیدشان با اکثر مبلمان ها و دکوراسیون ها تطابق پیدا می کنند و با وجود تنوع زیاد در طرح ها و مدل ها، آزادی عمل زیادی برای انتخاب آن ها خواهید داشت.

میز جلو مبلی شیشه ای

میزان شیشه ای که در میز شما به کار می رود بسیار مهم است زیرا می تواند طرح و سبک آن را از یک میز قدیمی به یک میز کاملا مدرن تبدیل نماید. پس قبل از انتخاب تصمیم بگیرید که دقیقا کدام سبک مد نظرتان است. به طور کلی برای انتخاب میز جلو مبلی در دکوراسیون، ویژگی ها و سبک ها را در کنار یکدیگر قرار داده و بررسی کنید.

انواع میز عسلی و جلو مبلی- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

میز عسلی فانتزی

طرح، رنگ ها و مدل ها برای این نوع میز به قدری زیاد و متنوع است که ممکن موقع انتخاب دچار مشکل شوید. اما نکته مهم در مورد این میزها این است که مدل های متناسب با خانه های کوچک را به راحتی می توانید در بینشان پیدا کنید. میزهای چوبی و چوبی هم می توانند در همین دسته قرار بگیرند اما موضوع مهم هماهنگی آن ها با مبلمان است. اگر هارمونی لازم برقرار نشود، این میزها هم زیبایی و هم کارایی خود را از دست می دهند.

میز عسلی سلطنتی

میزهای سلطنتی نسبت های مدل های قبلی محدود تر هستند زیرا فقط با مبلمان کلاسیک استفاده می شوند. این میزها دارای ویژگی های سبک کلاسیک بوده و بنابراین با جزییات و تزیینات زیادی همراه هستند بنابراین نمی توانید در همه فضاها و همه شرایط آن ها را به کار بگیرید. ممکن است در برخورد با این میزها با پایه هایی به شکل مجسمه و نمادهای گوناگون مواجه شوید که البته اگر در مکان درست استفاده شوند بسیار زیبا خواهند بود.

انواع میز عسلی و جلو مبلی- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

میز عسلی چوبی

می توانم بگویم که پرطرفدارترین و پرکاربردترین مدل، همین میزهای چوبی هستند که به عنوان میزهای شیک در دکوراسیون شناخته می شوند. از رنگ های تیره تا روشن را شامل می شوند و گرمای خاصی به فضای شما می بخشند. استفاده از چوب طبیعی در طراحی و ساخت این میزها باعث منحصر به فرد بودن و تک شدن دکوراسیون منزل شما خواهد شد.

انواع میز عسلی و جلو مبلی- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

میز عسلی سنتی

جای خالی میز عسلی سنتی در دکوراسیون گرم ایرانی همیشه احساس می شود. امروزه ساخت مبلمان با ترکیب طراحی سنتی و مدرن باعث شده این میزها نیز تنوع بیش تری پیدا کنند. می توانید آن ها را در مدل های تمام چوب، منبت کاری شده، ترکیب چوب و کاشی و حتی تلفیقی از چوب و خط نستعلیق بیابید. از نکاتی که می توانم در مورد این میزها اشاره کنم این است که حتما لازم نیست آن را با مبلمانتان ست کنید، اگر احساس می کنید که مبل مدرن تری دارید از این میزها به تنهایی در جای دیگری از خانه استفاده نمایید زیرا نقش یک عنصر دکوراتیو را برایتان بازی خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *