نکات میز عسلی و جلو مبلی برای سلطنتی

نکات میز عسلی و جلو مبلی مناسب برای سلطنتی

نکات میز عسلی و جلو مبلی مناسب برای سلطنتی- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

جلو مبلی سلطنتی به دلیل طراحی خاصی که دارد، میتواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند. در بیان واضح تر باید گفت که میزهای سلطنتی از شکل، ظاهر و زیبایی متفاوتی برخوردار هستند؛ به گونه ای که با ورود به فروشگاه اولین وسیله ای که به آن جذب خواهید شد، میزهایی با طرح سلطنتی خواهند بود.

اما این مورد را باید بگوییم که میز سلطنتی با تمام شکوه و زیبایی که دارد باید حتما در کنار مبلمانی که دارای طرح سلطنتی هستند قرار بگیرد تا زیبایی و جلوه آن دو چندان شود. همچنین قرار گیری این نوع میز در کنار مبلمان استیل و یا کلاسیک اصلا پیشنهاد نمی شود؛ زیرا تمام دکوراسیون و تزیینات خانه را ناهماهنگ خواهد کرد. همانطور که جلو مبلی و میز عسلی استیل مناسب مبلمان استیل و میز کلاسیک مناسب برای مبلمان کلاسیک است، میزهای سلطنتی نیز باید برای مبلمان و همینطور دکوراسیون سلطنتی استفاده شوند.

همانطور که گفته شد میزها با طرح سلطنتی از طراحی و رنگبندی خاصی برخودار هستند. این طرح ها و رنگ بندی شامل موارد زیر است:

  • میزهای جلو مبلی و عسلی سلطنتی در رنگبندی طلایی و یا نقره ای ساخته می شوند.
  • این نوع میزها دارای پایه های پر پیچ و خم و هم شکل با تاج و دسته مبل می باشد.
  • برای جذابیت و زیبایی بیشتر پایه های میز، از طرح گل های ریز یا درشت در هم تنیده شده و یا تک گل های پراکنده در اطراف پایه های میز استفاده شده است.
  • این طرح های پیچیده و زیبا نیز برای میزهای عسلی هم به کار برده شده و با میز جلو مبلی و مبلمان هماهنگ و ست هستند.

طرح روی میز جلو مبلی و عسلی های سلطنتی

طرح روی میز عسلی و جلو مبلی مناسب مبل سلطنتی نیز از طراحی خاصی برخوردار است؛ طرح روی میز سلطنتی اغلب به صورت شیشه ای بوده که در زیر شیشه، چوب را با طرح هایی چون دایره توخالی و یا بیضی در آورده اند. روی میزهای عسلی سلطنتی نیز همانند جلو مبلی طراحی و ساخته می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *