نکات طلایی برای طراحی دکوراسیون داخلی

نکات طلایی برای طراحی دکوراسیون داخلی

نکات طلایی برای طراحی دکوراسیون داخلی- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو
برای دیدن انواع مبلمان و قیمت آن ها اینجا کلیک کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک ایرانی امروزه دچار تغییرات مدرنی شده است و نیازمند رعایت نکات و قوانین منحصر به فردی است، اگر بخواهید با صفر تا صد دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی آشنا شوید پیشنهاد میکنم این بخش ما را از دست ندهید زیرا تمامی نکات درباره طراحی دکوراسیون ایرانی اینجا گفته شده است و میتواند حسابی کمک کننده باشد.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک ایرانی

برای انتخاب رنگ اتاق خواب بهتر است رنگ های تیره و تند را فراموش کنید در عوض رنگ های شاد و ملایم را وارد اتاق خواب تان کنید، برای خوشرنگ تر شدن اتاق تان میتوانید از کوسن های رنگی برای روی تخت بهره مند شوید.

اگر میخواهید فقط یک فرش کوچک قسمتی از اتاق خواب پهن کنید باید آن را طوری قرار دهید که هنگام پایین آمدن از تخت پاهایتان روی آن قرار بگیرد.

– عکس دوست داشتنی تان را قاب کنید و در معرض دیدتان قرار دهید تا وقت خوابیدن و لحظه بیدار شدن سرشار از انرژی مثبت و حال خوب شوید مثلا عکس عروسی تان را روبری تخت خواب نصب کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

– برای اتاق خواب از پرده های بسیار ضخیم که رنگ های تیره دارند انتخاب نکنید پرده هایی که نازک و سبک هستند برای اتاق خواب مناسب تر اند و همراه با خود آرامش را به اتاق خواب می آورند.

– برای تزیین اتاق خواب های ایرانی سراغ ایده های مدرن بروید مثلا دیوار پشت تخت خواب را کاغذ دیواری کنید، نورپردازی های مخفی نیز معجزه میکنند.

دکوراسیون داخلی پذیرایی به سبک ایرانی

مهمترین و کانونی ترین نقطه اتاق نشیمن باید مخصوص تلویزیون باشد این یکی از اصول مهم دکوراسیونی است که هرکسی باید بداند، دیوار پشت تلویزیون هم باید تزییناتی همچون کاغذ دیواری، سنگ آنتیک و نورپردازی داشته باشد.

 مبل ها را به دیوار نچسبانید بهتر کمی فاصله بدهید، مبل ها را کاملا روی فرش نچینید برای خاص تر شدن دکوراسیون بهتر است دو پایه از مبل روی فرش و دو پایه دیگر خارج از فرش باشد.

– پرده اتاق پذیرایی و نشیمن باید بلند باشد حتی اگر پنجره های منزل تان پرده های کوتاه لازم داشته باشند شما باید برای زیباتر شدن منزل تان از پرده هایی که تا روی زمین می آیند استفاده کنید.

– اگر منزل کوچکی دارید برای رنگ دیوار و رنگ کاغذ دیواری باید سراغ رنگ های روشن بروید و اهمیت نورپردازی را جدی بگیرید زیرا تاثیر بسزایی در بزرگنمایی منزل دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *