تاریخچه پاف

تاریخچه پاف در گذر زمان در زمان عثمانی پاف ها به صندلی بدون پشتی و باریک شهرت داشتند، که نام خود را در آن زمان از امپراتوری عثمانی دریافت کرده بودند. طبق عقیده رایج در آن زمان عادی بود که مردم پای خود را روی صندلی هایی که با بالشتک در خانه یا چادر جمع شده بود قرار می دادند. طرح اولیه پاف به بافندگان فرش ترکی بر می گردد، که در آن زمان فرش بافان ترک برای استراحت بر روی یک چهارپایه چوبی فرشی را قرار می دادند و بر روی آن مینشستند.

تاریخچه پاف در گذر زمان- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

نیمکت های عثمانی به مرور زمان طرح های بیشتری پیدا کردند و به پاف تبدیل شدند کلمه پاف در فرهنگ لغت انگلیسی به معنی “یک بالشتک بزرگ است که معمولاً استوانه ای یا مکعبی است و به عنوان صندلی مورد استفاده قرار می گیرد.

بعضی از پاف ها به گونه‌ای طراحی شده‌ اند که داخل آن‌ها یک فضای خالی وجود دارد که می‌توان از آن به عنوان گنجه استفاده کرد. و یا قطعه جداگانه‌ای که به شکل میز طراحی شده است، و البته امروزه آن را با عنوان پوف یا پاف مبل می‌شناسیم. پاف در واقع تلفیقی از نشیمن میز و گنجه می باشد.

تفاوت بین پاف مدرن و پاف عثمانی در چیست؟

معمولا  مردم در مورد عملکرد یک پاف مدرن و یک میز عثمانی دچار سردرگرمی میشوند در واقع باید گفت که کاربرد آنها مشابه است و هردو به یک منظور مورد استفاده قرار میگیرند.

پاف ها عناصر بسیار کاربردی هستند. این عمدتا به این دلیل است که آنها همه کاره هستند.

آنها می توانند در هر جای اتاق قرار بگیرند.

آنها می توانند به راحتی با دیگر اجزای دکوراسیون ست شوند.

و از همه مهمتر میتوان از پاف به عنوان صندلی هنگام برگزاری مهمانی ها استفاده کرد.

بگذارید کمی عمیق تر به این موضوع بپردازیم که چرا آنها بسیار مفید هستند.

پاف ها قطعاتی از مبلمان هستند که بی شک هرجایی که از مبلمان صحبت می‌شود باید به آن‌ها نیز اشاره کرد. و بی شک یکی از  لوازم جانبی عالی و منحصر به فرد هستند و به گونه ای طراحی شده اند که می تواند با مدل های مختلفی از مبلمان در فضای شما هماهنگ شود.

امروزه وجود پاف های مدرن در دکوراسیون منزل بسیار پر کاربرد شده زیرا پاف ها همه کاره هستند و  به شکل و اندازه دلخواه موجود میباشند و تقریباً در هر فضایی قابل استفاده هستند، و به همان اندازه که در مبلمان تنوع وجود دارد پاف ها نیز از رنگ، بافت و الگوهای مختلفی برخوردار میباشند.

در واقع پاف ها دارای کاربرد عالی هستند که یکی از قابلیت های آن استفاده به عنوان صندلی میباشد که به راحتی میتوان آن را در اطراف یک اتاق جابجا کرد تا در هر کجا که لازم باشد یک صندلی اضافی اضافه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *