مبل و جلو مبلی دو یار قدیمی!

مبل و جلو مبلی دو یار قدیمی!

مبل و جلو مبلی دو یار قدیمی! - مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

میز جلو مبلی و مبل دو دوست جدانشدنی از یکدیگرند که از ابتدا با وجود مبل میز هم در کنارش بوجود آمده ،اصلا یکپا در و تخته هستند برای خودشان!
برای انتخاب میز جلو مبلی همیشه نباید از یک میز ساده ی مستطیلی استفاده کرد. همانطور که مبل طی سالیان سال تغییرات فراوانی کرده میز جلو مبلی نیز عوض شده و امروزه به یک بخش مهم از دکوراسیون منزل تبدیل شده است.
در اینجا به بررسی چند مدل از آنها می‌پردازیم.

میز جلو مبلی ترکیبی

بجای استفاده از یک میز ساده یک تکه می‌توان از چند میز کوچک که در کنار هم می‌توانند ترکیب یک میز بزرگ را بدهند استفاده کرد. در این صورت هرکسی به راحتی می‌تواند میز را جلوی خودش قرار دهد و در عین حال بقیه هم از میز استفاده کنند. همچنین جابه جایی میزها راحت تر انجام می‌شود.

میز جلو مبلی با رنگی یکسان

شاید شماهم از آن دسته از آدم ها باشید که علاقه ی زیادی به یک رنگی و سادگی دارند پس پیشنهاد ما به شما استفاده از میز ساده ای است که تقریبا همرنگ بقیه ی دکوراسیون است و باعث آرامش در فضای خانه می‌شود.

میز جلو مبلی ساده

معمولا برای کسانیکه در خانه هایشان از مبل های سنگین و بزرگ استفاده می‌شود. پیشنهاد میکنیم تا از میز های ساده و مینیمال استفاده کنند.

میز جلو مبلی همراه با آثار هنری

برای اینکار لازم نیست که از میز های خاصی استفاده کنید شما با پهن کردن پارچه ی پر نقش و اضافه کردن چند مجسمه روی میز میتوانید دکوراسیون هندوستان را تداعی کنید.

میز جلو مبلی روستیک

این مدل میز ها می‌توانند تنه ی بریده شده ی یک درخت بدون هیچ دستکاری باشند. با اینکار شما طبیعت زنده را به خانه ی خود آورده اید، البته استفاده از مبل چرمی و مجسمه های سنگی این فضا را رویایی تر می‌کند.

مبل و جلو مبلی دو یار قدیمی! - مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

مبل و جلو مبلی دو یار قدیمی!

 

میز جلو مبلی چند لایه

این نوع میز ها با استفاده از چند لایه ی مختلف به روی هم که سایز های متفاوتی دارند می‌توانند زیبایی و شکوه را به خانه های شما بیاورند.

استفاده بیش از یک میز

اگر شما در منزلتان بیش از یک دست مبل دارید و با هرکدام یک فضای جداگانه ای را ایجاد کرده اید. پس در اینصورت شما می‌توانید از چند میز برای دسترسی های بهتر استفاده کنید. لازم نیست همه ی میز ها به یک شکل باشند و از چند مدل میز می‌توان استفاده کرد.

میز های جلو مبلی کوچک

شما می‌توانید با استفاده از چند میز کوچک که در اطراف مبل های شما چیده شده اند بجای یک میز بزرگ در وسط باعث ایجاد فضای متنوعی شوید. برای دل انگیز تر شدن فضا میتوانید بر روی میز ها از چند شمع و کتاب استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *