دکوراسیون راه رو

دکوراسیون راه رو

دکوراسیون راه رو - فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

همه ی ما برای چیدمان منزلمان ساعت ها یا شایدم هفته ها وقت می‌گذاریم تا با تمام قدرت ذهنمان بهترین دکور را ایجاد کنیم. البته در این حین گاهی بعضی از قسمت های خانه کم اهمیت بنظر می رسند و ما تصمیم میگیریم از خیر چیدن آنها بگذریم، یکی از این قسمت ها راه رو های ورودی هستند که گاهی آنقدر باریک و کوچک هستند که به چشممان نمی آیند، اما ما امروز می‌خواهیم چند ایده ی جالب برای چیدن این قسمت ها به شما بدهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

راه رو ها به عنوان یک راه ارتباطی میان بخش های مختلف خانه هستند که بر خلاف تصور عموم از اهمیت ویژه ای برخوردارند، پس برای چیدمان آنها وقتتان را هزینه کنید.

گلدان ها

برای چیدمان همیشه لازم نیست از گلدان های بزرگ استفاده کنید. شما می‌توانید از گلدان های کوچک یا گلدان های آویز استفاده کنید. گیاهان آپارتمانی همیشه حس طراوت و سرزندگی را به خانه ی شما می دهند و یک خوشامد گویی جذاب برای مهمان‌های شما هستند.

آیینه ها

همیشه شما در آخرین لحظه ی خروج از خانه به دنبال برانداز خود در آیینه هستید. پس هرچه سریعتر دست به کار شوید و در راهرویتان از آیینه استفاده کنید. براساس سلیقه و میزان فضا شما می‌توانید از کنسول و کمد های آیینه دار و یا حتی یک آیینه ی آویخته بر روی دیوار استفاده کنید.

تابلوها و آثار هنری

برای زیباتر بنظر آمدن راه رو میتوانید از تابلوهای کوچک استفاده کنید با این کار شما راهروی خود را تبدیل به یک گالری پر احساس می کنید. توجه داشته باشید استفاده از تابلوهای بزرگ و قدی باعث تنگ تر و محدود شدن فضا می شوند.

کنسول

امروز میز های کنسول متنوعی وجود دارد که سایز هایشان نیز با توجه به فضای شما متفاوت است. بنابراین استفاده از این کنسول ها گزینه ی خوبی است تا راه رو های خود را مرتب تر جلوه دهید. یک کنسول کوچک بهمراه گلدان های مینیاتوری روی آن در کنار آیینه ای که روی دیوار است جلوه ی دلنوازی را به راه رو های شما می دهد.

نور پردازی

نور پردازی همیشه بخش مهمی برای دکوراسیون است. شما می‌توانید برای راه رو هایتان از هالوژنهایی با نور های ملایم استفاده کنید. البته امروزه مدل های مختلفی از چراغ دیواری،لوستر و آباژور ها وجود دارد که همه بستگی به سلیقه ی شما دارند.

آویز لباس

اگر راه روی تان خیلی باریک و کوچک نیست شما خوش شانس هستید و می‌توانید از یک کمد برای آویز کردن لباس هایتان استفاده کنید اما اگر راه رویتان فضای کافی را نداشت بهتر است از آویز های مدرن که فضای کمی را می گیرند استفاده کنید. البته پیشنهاد ما به شما این است که راه روی خود را بیش از حد شلوغ نکنید.

فرش

شما با استفاده از فرش در راه رو میتوانید فضای راه رو را گرم تر و صمیمی تر جلوه دهید. برای اینکار دست شما باز است که از فرشی استفاده کنید که سرتاسر فضا را گرفته یا اینکه چند سانتی از دیوار ها فاصله دارد. فرش باعث احساس خوشامدگویی گرم در مهمانان میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *