مبل های تختخوابشو در زندگی امروزی ما

مبل های تختخوابشو در زندگی امروزی ما

مبل های تختخوابشو در زندگی امروزی ما - فروشگاه اینترنتی مبلمان تختخوابشو لتو

 

فضای کوچک خانه های امروزی باعث شد تا نیاز بیشتری به وسایل چند منظوره احساس شود. همانطور که میدانید در خانه های کوچک امروزی هر چه وسایل به اصطلاح جمع و جور تر باشند و بتوانند نیازهای بیشتری از ما را رفع کنند پس مسلما خواهان بیشتری هم خواهند داشت. از جمله سرآمد این وسایل مبلمان تختخوابشو می باشد.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید مگر می‌شود یک مبل هم مبل باشد و هم تختخواب؟ در جواب باید گفت بله مبلمان تختخوابشو نسل جدیدی از مبلمان ها هستند که بسته به نیاز شما می‌توانند در ابتدا مبل یا تخت باشند و سپس تبدیل به تختخواب یا مبل شوند. گاهی ممکن است ما در منزلمان اتاق مهمان نداشته باشیم ولی گاهی مهمان هایی داشته باشیم که بخواهند شب را در منزل ما بگذرانند و نیاز به تخت اضافه باشد. یا شاید ممکن است یک دانشجویی باشیم در شهری دیگر که در سوئیتی کوچک ک فقط یک اتاق دارد زندگی کنیم که در این صورت در آن فضای کوچک هم باید شب ها خوابید و هم در طول روز مشغول به کارهای دیگر شد. ممکن هم هست ساعات زیادی را در شرکت مشغول کار باشیم و گاهی مابین کارها دلمان برای تختخواب مان تنگ شود که کاش میشد ساعتی را دراز کشید و استراحت کرد. ما تمام این نیاز ها را با یک مبل کوچک تختخواب شو می‌توانیم ایجاد کنیم. بدون اینکه فضای پذیرایی خانه یمان بهم بریزد یا اینکه بخاطر حضور در دفتر کار و رسمی بودن محل کارمان نتوانیم مابین کارهایمان گاهی هم استراحتی بکنیم.
در این میان مبلمان لتو با مبلهای متنوع در سایز های مختلف اعم از یکنفره و دونفره و سرویس های تختخوابشو می‌تواند گزینه ی خوبی برای انتخاب مبلمان به شما بدهد.

راهنمای انتخاب مبلمان تختخوابشو 

بهتر است در ابتدا از خودمان بپرسیم مبلمان تختخوابشو را برای کدام بخش از منزلمان یا محل کارمان نیاز داریم؟ با در نظر گرفتن فضای موجود و فضای اشغالی توسط مبل و تختخواب حالا سوالات زیر را از خودمان میپرسیم!

چند نفر میخواهند از این فضا استفاده مفید داشته باشند؟ آیا زوج هستید یا خودتان به تنهایی قرار است از این فضا استفاده كنید؟ برای چه گروه سنی در خانواده استفاده خواهد شد؟ میانسال؟ جوان؟ نوجوان؟ متراژ اتاقتان  چه اندازه است؟آیا به فضای مورد نیاز برای باز و بسته کردن مبلمان فکر کرده اید؟ آیا متراژ اتاق به شما این اجازه را می‌دهد كه از تخت‌خواب‌های سایز بزرگ استفاده كنید؟

 

نکات : 

  • قبل از خرید دقت داشته‌باشید كه جنس پارچه  و بافت آن طوری باشد که به هنگام خوابیدن به روی آنها با سلیقه و ذائقه شما به طور
  • هماهنگ باشد.
  • به طور كل بهتر است بافت‌هایی را كه نرم و لطیف و مقاوم هستند را انتخاب كنید. همچنین می‌توانید از ملافه‌ای جداگانه برای هنگام خواب و استراحت استفاده كنید.
  • هنگام خرید كاناپه‌ و مبل های تخت خواب‌شو به پایه‌های آن دقت كنید. كاناپه‌هایی را انتخاب كنید كه پایه‌هایش با چسب به بدنه كاناپه محكم شده‌باشد.
  • به هنگام خرید رنگ و طراحی اتاقتان دقت کنید ، انتخاب مبلمانی با همان سبک حائز اهمیت است. در نظر داشته‌باشید تنوع طرح و بافت
    این مبلمان تختخوابشو در بازار بسیار زیاد است.
  • می‌توانید انواع گل‌دار، راه‌راه، چهارخانه و مدل‌های عروسكی را بنا بر سبك اتاق و نوع كاربرد آن انتخاب كنید.
  • بهتر است به هنگام انتخاب كاناپه مورد نظر، آن را باز كنید و به روی همه نقاط آن بنشینید تا مطمئن شوید كه همه نقاط آن مانند مركز آن نرم و راحت است.
  • قسمت تخت‌خواب كاناپه را به سمت خود بكشید. اگر به هنگام بیرون آمدن سخت و دشوار بیرون آمد و دچار لق خوردن و تكان خوردن شد از خرید آن منصرف شوید.پیشنهاد میکنم حتما بعد از باز شدن تتخواب روی آن دراز بکشید.
  • در نظر داشته باشید كه اسكلت و بدنه كاناپه‌های تخت‌خواب‌شو مقاوم باشد و همچنین تشك آن دارای قطر كافی و مناسب برای نشستن و خوابیدن باشد، در غیر این‌صورت به دلیل كاربرد دوگانه،این نوع مبلمان به‌طور سریع فرسوده و خراب می‌شوند.
  • اسكلت و بدنه كاناپه باید مقاوم و محكم باشد به گونه‌ای كه تخته چوبی زیرین آن لق نباشد و تكان نخورد. اگر از آن دسته افرادی هستید که دارای وزن بالایی هستند بهتر است تشکی با فنرهای مقاوم و محکم انتخاب کنید چرا که این دسته از افراد به طور معمول بعد از گذشت زمان کوتاهی از تشک ابراز نارضایتی دارند.
  • كاناپه مورد نظر را به گونه‌ای انتخاب كنید كه فنر داخل تشك آن محكم و با دوام باشد.
  • به هنگام خرید از مسئول فروش بپرسید كه تشكی برای جایگزین كردن و تعویض كردن به هنگام خراب شدن تشك كاناپه دارند یا خیر، در این صورت می‌توانید با خیال آسوده خرید كنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *