شیک ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه

شیک ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه

رنگ کردن، کوتاه کردن مو، آرایش و خدمات ناخن، کارهایی هستند که افراد را به سمت آرایشگاه می‌کشانند. اما علاوه بر کیفیت خدمات ارائه شده،  آرایشگاه ها جزء مکان هایی هستند که زیبایی آنها بیش از هر فضای دیگری مورد توجه مراجعه کنندگان است.این موضوع در آرایشگاه های زنانه از اهمیت بالاتری برخوردار است که در بسیاری از موارد موفقیت یک آرایشگاه بیش از آنکه مدیون هنر و کار آرایشگر باشند، مدیون فضای زیبا و رویایی آن سالن زیباییست.دکوراسیون آرایشگاه‌ زنانه و حس خوشایندی که محیط آرایشگاه به فرد می‌دهد از اهمیت خاصی برخوردار است. چرا که افراد وقت زیادی را در آنجا سپری می‌کنند. چه در پروسه انتظار یا گرفتن خدمات.

در واقع مردم تنها برای گرفتن خدمات زیبایی به سالن شما مراجعه نمی‌کنند. بلکه استراحت، گرفتن حس خوب و دوری موقتی از زندگی روزمره، جزو لاینفک مراجعه به آرایشگاه است. از این رو دکوراسیون آرایشگاه زنانه از اهمیت زیادی برخوردار است.

در طراحی آرایشگاه زنانه می‌توانید از تمام سبک‌های دکوراسیون استفاده کنید که در تزیینات داخلی به کار می‌روند. با این حال هنگام انتخاب نوع دکوراسیون آرایشگاه‌تان باید نیازها و سلیقه مشتریان‌تان را در نظر بگیرید. برای مثال اگر آرایشگاه شما مخصوص هنرمندان و افراد مشهور است، دکوراسیون لوکس و ظریف را باید انتخاب کنید. اما اگر مشتریان شما جوانان هستند دکوراسیون مدرن و هنری مناسب کار شما است.

یکی از نکات اساسی برای طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه ۲۰۲۰ تقسیم‌بندی مناسب فضای داخلی است. اگر سالن شما فضای کافی دارد، بهتر است قسمت ورودی آرایشگاه را به پذیرش مراجعین اختصاص دهید تا افرادی که برای اولین بار وارد سالن شما می‌شوند، به راحتی شما را پیدا کنند. این عمل علاوه بر بزرگ جلوه دادن آریشگاه، باعث ایجاد نظم در این محیط می گردد.در این قسمت مقاله ای در مورد شیک ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه برای شما بارگذاری کرده ایم.

در طراحی سالن های آرایش و زیبایی مهمترین نکته استفاده مناسب و بجا از رنگ هاست. معمولا تلفیق ۲ رنگ سفید و صورتی یا سفید و بنفش، زیبایی خاصی به این فضا می بخشد. اما چرا رنگ صورتی؟ دلیل این امر کاملا واضح و مشخص است. رنگ صورتی پر نفوذترین و جذاب ترین رنگ در بین تمامی رنگ های مورد علاقه بانوان است.

شیک ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه- از سری مقالات وبسلایت فروشگاهی مبلمان لتو

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه ۲۰۲۰ به صورت کاملاً مدرن است. تعداد آرایشگاه‌های سطح شهر رو به افزایش است، بنابراین فضا رقابتی می‌شود. علاوه بر کیفیت کار، زیبایی دکوراسیون نیز نقش مهمی در جذب مشتری و افزایش کلاس کاری سالن شما دارد.

امروزه سالن‌های زیبایی در سراسر دنیا وجود دارد که با طراحی دکوراسیون خاص خود مشهور شده‌اند. اصول طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه ۲۰۲۰ برای آرایشگاه‌های کوچک‌تر نیز بسیار مفید است و باعث ممتاز شدن آن‌ها خواهد شد.

قسمت انتظار نیز اهمیت بالایی دارد. بهتر است از مجلات زیبایی و مد استفاده کنید تا مشتری‌ها سرگرم شوند. یا در صورت توانایی، قرار دادن تلویزیون نیز می‌تواند مفید باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه ۲۰۲۰ استفاده از رنگ‌های روشن است. رنگ‌های روشن باعث وسیع‌تر دیده شدن سالن می‌شوند. ممکن است نظافت آن کمی سخت به نظر برسد اما در زیبایی دکوراسیون آرایشگاه نقش زیادی دارد.

در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه، اگر دکوراسیون مجلل برای سالن خود در نظر گرفته‌اید از میز و صندلی‌های کلاسیک استفاده کنید. چرا که به فضا شکوه و جلوه خاصی می‌بخشد. یا میز و صندلی ساده به همراه تزییناتی با سبک کلاسیک داشته باشید.

شیک ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه- از سری مقالات وبسلایت فروشگاهی مبلمان لتو

نورپردازی بسیار مهم است

اگر نورپردازی خوبی داشته باشید، مشتری پس از پایان کار چهره خود را با نور دلخواه می‌بیند و از کار شما رضایت خواهد داشت. از این رو در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه مسئله نورپردازی بسیار مهم است. بهتر است از هر دو رنگ سفید و زرد برای انتخاب لامپ استفاده کنید. چرا که ترکیب این دو، رنگ چهره را بهتر نشان می‌دهد. اهمیت نورپردازی در آرایشگاه مردانه نیز بالا است.

در سالن‌های اروپایی در اطراف آینه لامپ‌های حبابی نصب می‌کنند تا چهره فرد بهتر دیده شود. اما در کشورهای آسیایی، این نور معمولا از سقف تامین می‌شود.

فضای اصلی سالن مربوط به خدمات اصلاح و میکاپ است و سایر کارها در آن انجام می‌شود.

دکوراسیون اتاق میکاپ

شیک ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه- از سری مقالات وبسلایت فروشگاهی مبلمان لتو

مهم‌ترین کارهایی که در طراحی این قسمت باید مورد توجه قرار بگیرد، عبارتند از:

    • نوع آینه‌های به کار رفته که باید قدی باشند
    • میز کنسول باید متناسب با طرح دکور باشد
    • روشنایی مناسب باشد
    • تهویه مناسبی داشته باشد
    • صندلی برقی بادوام استفاده شود

دکوراسیون اتاق میکاپ عروس

شیک ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه- از سری مقالات وبسلایت فروشگاهی مبلمان لتو

در ایران، اتاق میکاپ عروس، معمولا مجزا طراحی می‌شود. اگر امکان دیوارکشی نباشد با استفاده از پارتیشن می‌توان آن را از بقیه فضای آرایشگاه جدا کرد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار دادن صندلی راحت مناسب دکوراسیون برای همراهان عروس
  • تهویه مناسب
  • نورپردازی مناسب و غیرمستقیم که باعث خستگی نشود

طراحی دکوراسیون اتاق اپیلاسیون و دکوراسیون اتاق ماساژ

شیک ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه- از سری مقالات وبسلایت فروشگاهی مبلمان لتو

طراحی دکوراسیون اتاق ماساژ و اتاق اپیلاسیون تقریباً مشابه است و موارد زیر باید در آن رعایت شوند:

  • اتاق اپیلاسیون باید مجزا از اتاق ماساژ باشد. اگر فضای کافی نبود باید از پارتیشن استفاده کنید.
  • نورپردازی باید مناسب و ملایم و غیر مستقیم باشد.
  • اتاق ماساژ باید تهویه مناسب هوای داشته باشد.
  • کمد و قفسه دیواری برای قرار دادن لوازم و مواد وجود داشته باشد.
  • در اتاق ماساژ یا اپیلاسیون باید کابین دوش و کف شور وجود داشته باشد.

دکوراسیون اتاق ناخن

شیک ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه- از سری مقالات وبسلایت فروشگاهی مبلمان لتو

در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه در قسمت دیزاین ناخن، سه فاکتور مهم را باید در نظر گرفت:

  • نورپردازی مناسب
  • میز ناخن کار و قفسه‌ نگهداری مواد ناخن
  • تهویه‌ هوا

تهویه‌ هوا مهم‌ترین فاکتور این سمت است. چرا که بوی ناشی از مواد ناخن برای بقیه مشتریان آزاردهنده است. یک سیستم تهویه هوا که مطابق علم مهندسی سیالات طراحی شده، می‌تواند کاملا این مشکل را حل کند.

از نور خوب استفاده کنید

نور خوب باعث روشن شدن و بزرگ دیده شدن محیط می‌شود. اگر امکان استفاده از نور طبیعی را دارید از آن غافل نشوید. در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه در بالای آینه حتما از لامپ استفاده کنید طوری که چشم را آزار ندهد.

جادوی آینه‌ها را فراموش نکنید

در تمام آرایشگاه‌ها آینه موجود است. اگر فضای سالن شما کوچک است، آیینه‌ها را مقابل هم نصب کنید تا فضا چندین برابر دیده شود. یا سعی کنید کل دیوار را با آینه بپوشانید چرا که باعث تولید خطای دید شده و فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. بهتر است درهای کمد نیز از آینه باشد.

 رنگ‌ها را به فضا بیاورید

بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی دیوار در سالن‌ها، رنگ‌های خنثی است. مانند سفید، طوسی و خاکستری.

رنگ‌های استفاده شده برای صندلی‌ها به دلیل استفاده زیاد از آن، بهتر است تیره باشند. اما وسایل بزرگ را بهتر است رنگی انتخاب کنید تا سبب کوچک دیده شدن محیط نشود. اکسسوری‌ها و تزیینات را از رنگ‌های شاد و جذاب که با سایر وسایل هماهنگی داشته باشند، انتخاب کنید.

فضاهای کاربردی را از دست ندهید

اگر فضای سالن شما کوچک است، باید از تمام فضا به نحو احسن استفاده کنید. به این معنی که جایگاه‌های مختلف را تقسیم‌بندی کنید و از فضاهای کنجی و پرت غافل نشوید. می‌توانید از قفسه‌های کنجی برای گوشه آرایشگاه استفاده یا از دراورهای کشویی استفاده کنید. دقت کنید تقسیم‌بندی فضای آرایشگاه، درست انجام شود و باعث شلوغی فضای سالن نشود.

خطوط افقی را به فضا اضافه کنید

خطوط افقی، به فضا وسعت می‌دهند. برای این منظور می‌توانید از کاغذ دیواری‌هایی با راه‌های افقی استفاده کنید. شلف‌ها و طبقات افقی نیز، به این کار کمک می‌کنند و فضای شما را در جهت افقی امتداد می‌دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *