نکات مبلمان تختخواب شو

نکات خرید مبلمان تختخواب شو

نکات خرید مبلمان تختخواب شو- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

اگر شما  می خواهید برای خرید مبل تختخواب شو به فروشگاه مراجعه نمایید لازم است قبل از هر اقدام ابعاد فضای خود را در نظر بگیرید و قبل از خرید به طور کامل فضای مورد نظر خود را اندازه گیری کنید تا دقیقا ابعاد مبلمانی که قصد خرید آن را دارید را بررسی کنید. همچنین در صورتی که قصد دارید وسایلی را رو به روی مبلمان قرار دهید سعی کنید زیاد سنگین نباشد زیر را مجبورید مرتبا جای آن را تغییر دهید.

– جنس پارچه رو مبلی آیتم بسیار مهمی در انتخاب هر نوع مبلمان است. کیفیت پارچه، نوارهای تزیینی و پدهای نشیمن از عوامل مهمی است که حتما باید زمان خرید به آن دقت شود.

– فوم بکار رفته در مبلمان از نظر سفتی و یا نرمی باید بررسی شود. در صورتی که افراد میانسال و سا سالمند باید از این مبل ها استفاده کنند فوم های نرم تری انتخاب کنند.

– از کیفیت یراق های بکار رفته در ساخت مبلمان اطمینان حاصل کنید. تا در اثر باز و بسته شدن های مکرر کارایی خود را از دست ندهند.

– اگر برای خرید مبل تختخواب شو به فروشگاه مربوطه مراجعه نموده اید باید دقت کنید که هنگام نشستن بر روی مبل پاهای شما به روی زمین قرار گیرد در حالی که گودی کمر شما به طور کامل با پشتی مبل پوشیده شده است. دقت کنید که ارتفاع پشتی صندلی باید بین 60 تا 70 باشد. زاویه پشتی با نشیمن گاه صد درجه و همچنین ارتفاع نشیمن گاه تا زمین 50 سانتی متر باشد.

-بدنه باید به طور کامل به پایه ها کیپ شده باشد و اتصال آن ها به طور کامل شکل گرفته باشد زیر در غیر این صورت مبلمان در مدت کوتاهی لق خواهد شد.

– تشک بکار رفته در مبل تختخواب شو نباید زیاد نرم باشد. زییرا تشک نرم آسیب جدی به ستون فقرات وارد خواهد کرد.

مدلی از مبل تختشو که در زیر مشاهده می نمایید ، ضخامت تشک آن حدود پنج سانتیمتر می باشد و یکی از مدل های نامناسب برای خواب می باشد زیرا بعد از مدتی کمر شما به کف آن برخورد کرده و احساس نارحتی خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *