انواع پایه های میز

انواع پایه ها برای یک میز

انواع پایه ها برای یک میز- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

پایه میز فلزی :

این پایه ها مناسب سبک های مدرن و اسپرت و روستیک می باشد . در سایز و اندازه های گوناگون ساخته می شوند و وزن زیادی ندارند . کار با آن ها بسیار ساده می باشد .

ترکیب این پایه ها با میزهای روستیک بسیار شیک و لاکچری خواهند شد .انواع این پایه ها در مجموعه ی زد دیزاین موجود می باشند . در زیر نمونه ایی از این پایه ها را خواهید دید .

این پایه ها از میلگرد به قطر تقریبی 1 سانتی متر ساخته می شوند ، البته نوع باریک تر آن با ابعاد 0/8هم قابل سفارش می باشد . این پایه های میز آهنی در دو نوع مات و براق وجود دارند .ارتفاع این پایه های فلزی معمولا 65، 75 و 80 سانتی متر می باشد ؛ که البته این ابعاد استاندارد بوده و امکان ثبت سفارش با هر ابعادی وجود دارد .

این پایه ها به رنگ های چرم ،سمباده ای و ساده و مات و براق در بازار شناخته شده اند .رنگ این پایه ها تماما کوره ای بوده و تغییر رنگ نمی دهند .

انواع پایه ها برای یک میز- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

پایه های استیل :

این جنس پایه به جهت سبک بودن و کمی براق بودن ، مشتری های خاص خود را دارد .بیشتر سرویس های آشپزخانه و کافی شاپ و پیشخوان ها از این جنس می باشند .نظافت این جنس در مقایسه با دو نوع دیگر کمی دقت بیشتری می طلبد .

ترکیب این پایه ها با میزهای چوبی بسیار شیک خواهد شد . استحکام و دوام این پایه ها خیلی بالا می باشند .و البته به مواد شوینده اسیدی بسیار سریع واکنش می دهند .در هنگام خرید پایه های استیل توجه داشته باشید ،زیر پایه در تماس با سطح زمین ایجاد صدای گوش خراش نکند .تمامی این پایه ها 2شاخه و 3شاخه تولید می شوند این پایه ها قابلیت رنگ پذیری بالایی دارند  و رنگ کوره ایی می شوند

انواع پایه ها برای یک میز- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *