مناسب‌ترین انتخاب برای مبل

مدل‌های مبل راحتی، ریلکسی، سلطنتی و … هر روزه در حال افزایش و ایجاد تنوع‌های بیشتر است. مبل‌ها نقش بسزایی در فضاسازی و روح بخشیدن به خانه‌های ما ، محل کارمان و … دارند، جدا از اینکه محلی برای نشستن یا دراز کشیدن و استراحت کردن ما فراهم می‌کنند، بزرگترین عامل در طراحی یک سبک برای محیط وهمچنین شکل و فرم بخشیدن به آن هستند.

اگر می‌خواهید در اتاق نشیمن، استایل خاص و دیدگاه متفاوت خود را نشان دهید و در کنار آن فضای راحتی را نیز فراهم کنید، در نظر گرفتن چند نکته کوچک در انتخاب مبل بسیار سودمند خواهد بود. انتخاب یک مبل مناسب می‌تواند از نظر مدل، رنگ وهم از نظر طرح، یک حرکت مناسب برای رنگ آمیری، روح بخشیدن و ایجاد سبک خاص یک اتاق یا سالن پذیرایی باشد.

به عنوان مثال: یک کاناپه با رنگ روشن مانند رنگ قرمز؛ در یک اتاق نشیمن سفید ساده، دیدگاه و رویکرد جاه طلبانه‌ای ایجاد می‌کند، بدون نیاز به چیزهای اضافی. یا رنگ آبی برای آرامش، یک انتخاب تحسین برانگیز خواهد بود. کسانی که به دنبال گرمی و صمیمیت محیط خانه هستند، یک مبل یا کاناپه‌ی زرد رنگ می‌تواند آن‌ها را راضی کند. البته شما باید در بین مدل‌های نامحدود مبل مناسب ‌ترین گزینه را برای اتاق نشیمن خود پیدا کنید.

به عنوان مثال: در یک محیط باریک یا کوچک، یک کاناپه با بازوهای خیلی پهن که حجم زیادی از فضا را اشغال می‌کند، به هیچ عنوان انتخاب مناسب و صحیحی نمی‌باشد و بهتراست که به سراغ مدل‌های  دیگر بروید، مبل‌های بزرگ برای فضاهای بزرگ ‌تری ترجیح داده می‌شوند.

” فروشگاه مبلمان لتو درنمونه‌های طراحی خود کیفیت و راحتی محصولات را با یکدیگر ترکیب کرده و تطبیق می‌دهد، همچنین در جهت الهام بخشیدن و ارائۀ ایده‌های خلاقانه و نوآوری شده، پیشنهادات بی‌نظیری را با مشتریان خود به اشتراک می‌گذارد.”

اتاق نشیمن، قلب خانه

 نکته‌ی قابل توجه این است که اتاق نشیمن مرکز و قلب خانه است. پس بیشترتمرکز باید روی چیدمان این قسمت باشد. در ادامه‌ی مقاله با چند مثال ساده، جزئیات این موضوع را بررسی می‌کنیم.

1) وقتی که ما از سرکار یا هرجایی دیگر به خانه برمی‌گردیم، چه‌ بسا روز پر تحرک وخسته کننده‌ای هم گذرانده باشیم، اتاق نشیمن اولین منطقه ای است که وارد آن می‌شویم و برای استراحت چند دقیقه ای روی یک صندلی یا مبل می‌نشینیم.

2) وقتی یک مهمان به خانه‌ی ما می‌آید، مسلماً دراتاق نشیمن از او پذیرایی می‌کنیم، شام سرو می‌کنیم وتلویریون تماشا می‌کنیم؛ این منطقه تمام توجه‌ها را جلب می‌کند.

به‌ منظور جلوه‌ی زیبا بخشیدن به اتاق نشیمن، مبل‌ها را با دقت‌نظر کامل، با توجه به سلیقه و درخواست خود به راحتی می‌توانید انتخاب کنید. تقریباً انتظارهمه‌ی ما از یک مبل یا صندلی در درجه‌ی اول؛ راحتی و استاندارد بالای آن است. مبل‌های ریلکسی؛ از نمونه مبل‌هایی شمرده می‌شوند، که با همه نوع دکوراسیونی هم‌خوانی دارند.

 

مناسب‌ترین انتخاب برای مبل - مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتومزایای مبل ریلکسی

 مبل‌های ریلکسی؛ به شما این امکان را می‌دهند تا از رو‌زهای تعطیل و پایان هفته که به‌شدت خسته هستید، نهایت لذت را ببرید و در آرامش و استراحت سپری کنید. مبل‌های ریلکسی؛ با ساختار ارگونومیک خود  (ارگونومیک: فرآیند سازگاری محیط فیزیکی با بدن انسان است. به‌طور خلاصه می‌شود کلمه‌ی ارگونومی را “مهندسی انسانی” تعریف کرد.) بر سلامتی کمر و ستون فقرات شما تأثیر می گذارد و درمدت زمانی کوتاه جز‌‌ء ضروریات خانه‌ی شما محسوب می‌شود.

 

” فروشگاه مبلمان لتو مبل‌های ریلکسی خود را با گزینه‌های مختلف و متنوع در رنگ و در 3 مدل، به‌صورت  برقی و دستی و پشتی چند حالته ارائه داده، که توانسته باشد تجربه‌ی یک استراحت لذت بخش را برای مشتریان خود فراهم کرده باشد.”

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *