کوسن ها عضو جدایی ناپذیر مبل

کوسن ها عضو جدایی ناپذیر مبل

سالن و اتاق نشیمن مکانی است که در پایان روز با تمام خستگی به آن پناه می‌بریم؛ هردو پاهای خود را دراز کرده و استراحت می‌کنیم، یا در آنجا از مهمان‌هایمان پذیرایی می‌کنیم. بنابراین؛ جای تعجب ندارد که ظریف‌ترین و مهم‌ترین قسمت هرخانه، اتاق نشیمن باشد.

افراد بیش از هر چیزی، به مبلمان خانه‌ی خود اهمیت می‌دهند؛ زیرا محل نشستن و تلویزیون تماشا کردن، و …، هستند. امروزه می‌توانید ست‌های مبلمان بسیاری را از بین سبک مدرن، کلاسیک، روستایی،… را به‌راحتی پیدا کرده و انتخاب کنید.

یک ست مبل معمولی از یک مبل 3نفره، و یک مبل 2نفره تشکیل شده است، البته بنا به نیاز خود می‌توانید صندلی تک به آن‌ها اضافه کنید. به‌عنوان مثال، اگر یک سالن بزرگ دارید از 2مبل و 2صندلی تک استفاده کنید یا حتی امکان  3مبل بدون استفاده از صندلی‌های تک‌نفره امکان‌پذیر است.البته می‌توانید مبل و صندلی‌های تک‌نفره را در دکوراسیون اتاق‌خوابتان نیز ترکیب کنید.

مبل‌های L شکل به دلیل کاربرد‌های زیادی که دارند و برای هر متراژ خانه‌ای مناسب‌اند؛ در سال‌های اخیر مورد توجه طراحان داخلی قرارگرفته شده‌اند.

وجود یک مبل زیبا در فضای خانه، تغییرات اساسی را ایجاد می‌کنند، وقتی که می‌خواهیم یک تغییر دکوراسیون اعمال کنیم اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد این است که، مبلمان را تعویض کنیم، اما از آنجا که مبلمان کالایی گران‌قیمت است مجبوریم سال‌ها از آن استفاده کنیم. اما اصلاً نگران نباشید، کارهای زیادی برای تغییر ظاهر مبل‌ها وجود دارند، مثلا: تعویض پارچه‌ی روکش مبل، البته این‌کار هم تا حدودی پرهزینه است؛ اما ظاهر مبل را به‌کلی تغییر می‌دهد انگار که مبلمان جدیدی خریده باشید.

راه دیگری برای تغییر ظاهر مبلمان به روشی ساده و مؤثر، تعویض پارچه‌ی کوسن‌ها است. ازآنجا که تعویض پارچه‌ی کوسن‌ها بسیار ارزانتر از تعویض روکش مبلمان است، این‌کار با استقبال بیشتری روبه‌رو شده است. مخصوصا در مبلمان هایی که پشتی آنها از همین کوسن ها تشکیل شده اند.

چند پیشنهاد برای تعویض کوسن‌ها

رنگ قرمز پر زرق‌وبرق

رنگ قرمز یکی از برجسته‌ترین رنگ‌هاست. بیشتر مردم عاشق رنگ قرمز هستند اما جرأت استفاده از آن را در خانه‌شان ندارند. با این حساب، استفاده از رنگ قرمز برای کوسن‌ها یک انتخاب وسوسه‌انگیز می‌باشد.

 

 

کوسن ها عضو جدایی ناپذیر مبل - مقالان فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

 

رنگ زرد که سرزندگی را به شما تقدیم می‌کند

رنگ زرد نیز مانند رنگ قرمز یکی از رنگ‌های جسورانه است. کوسن های زرد برای ترکیب با مبل‌هایی با رنگ روشن یا تیره، ایده‌آل هستند.

 

 

کوسن ها عضو جدایی ناپذیر مبل - مقالان فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

 

کوسن‌های آبی‌رنگ، باطراوت

هر رنگ تأثیر متفاوتی در روانشناسی دارد. به‌عنوان مثال، در حالی که رنگ سبز خاصیتی تسکین‌دهنده دارد، رنگ آبی حس طراوت می‌بخشد. ترکیب کوسن‌های آبی‌رنگ با مبلمان شما، خانه‌تان را سرشار از طراوت می‌کند.

ایجاد تضاد با کوسن

لازم نیست همیشه هم از یک رنگ جسورانه استفاده کنید تا رنگ کوسن‌ها بر مبل غالب باشد. با انتخاب رنگی مطابق با رنگ اصلی مبلمان، می‌توان جلوه زیبایی ایجاد کرد. یک کوسن هم‌رنگ با مبلمان و دیگری رنگی متضاد با آن‌ها، ترکیب زیبایی ایجاد خواهد کرد.

 

کوسن ها عضو جدایی ناپذیر مبل - مقالان فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *