دکوراسیون 6 میلیون دلاری کیرا نایتلی!

دکوراسیون 6 میلیون دلاری کیرا نایتلی!

خانه کیرا نایتلی در شهر نیویورک به تازگی و به قیمت 6 میلیون دلار فروخته شده است و دلیل ترک این خانه توسط بازیگر هالیوودی چندان مشخص نیست. این ملک در منهتن و در همسایگی تری بکا قرار دارد. خانه دو طبقه دارای سه اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی بوده و مساحتی حدود 355 متر مربع دارد.

دکوراسیون 6 میلیون دلاری کیرا نایتلی!- وبسایت لتو

سبک دکوراسیون خانه بطور کلی به سبک مدرن  طراحی شده و دارای وسایل هندسی چوبی در فضا نیز هست. ولی کاغذ دیواری طرح گلدار در اتاق خواب مستر و مبلمان چوب روستیک آن را به سبک رمانتیک نیز نشان می دهد که آسایش خوبی در فضا بوجود آورده است. در کنار این توضیحات بدانید که فضاهای مختلفی در داخل و بیرون آپارتمان وجود دارد که دارای سقف با ارتفاع 7 متر است. یک پاسیوی اختصاصی با مساحت حدود 80 متر مربع در خانه کیرا نایتلی وجود دارد.

دکوراسیون 6 میلیون دلاری کیرا نایتلی!- وبسایت لتو

کیرا نایلتلی در سال 2015 به این خانه نقل مکان کرده است. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات بیشتری از دکوراسیون و طراحی داخلی فضای خانه سابق کیرا نایتلی بدست بیاورید.

دکوراسیون اتاق خواب خاکستری رنگ- وبسایت لتو

دکوراسیون اتاق خواب خاکستری رنگ

استفاده از کاغذ دیواری به رنگ خاکستری و طرح های گل داری که از قسمت پایین به سمت سقف کاهش می یابد، نورپردازی نقطه ای به کمک آباژورها، نیمکت چوبی با طرح روستیک و کفپوش لمینیت در اتاق خواب اصلی این خانه فضایی را به وجود آورده است که احساس آرامش و امنیت را به فرد استفاده کننده به خوبی القا می کند.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن- وبسایت لتو

دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن

اولین چیزی که با دیدن تصویر آشپزخانه به چشم می آید، سادگی و نظم است. ترکیب رنگی سفید و قهوه ای به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که هیچ گونه شلوغی در فضا به وجود نیاورده است. به دیوار آجری سفید رنگ پشت اجاق گاز دقت کنید. استفاده از متریال مختلف نیز در دکوراسیون آشپزخانه کاملا حس می شود.

استفاده از شلف دیواری در تمام طول دیوار - وبسایت لتو

استفاده از شلف دیواری در تمام طول دیوار

برای قرار دادن لوازم دکوری و کتاب ایده آل است. کیرا نایتلی کتابخانه روباز را در این قفسه های دیواری بوجود آورده و ورودی فضا را از طریق درب کشویی تامین کرده است.

ترکیب رنگی سفید و آبی در خانه - وبسایت لتو

ترکیب رنگی سفید و آبی در خانه

یکی دیگر از اتاق خواب های خانه ترکیب رنگی کاملا متفاوتی دارد. استفاده از رنگ سفید و آبی در سرویس خواب دیده می شود و همچنان وسایل چوبی در کنار مبلمان قدیمی دیده می شود که می توان گفت سبک تلفیقی را خلق کرده است.

سومین اتاق خواب خانه کیرا نایتلی- وبسایت لتو

سومین اتاق خواب خانه کیرا نایتلی

در دکوراسیون اتاق خواب سوم ترکیب رنگی میانه ای از فضاهای دیگر است. رنگ طوسی ملایم، سفید و قهوه ای به دلیل استفاده از وسایل و مبلمان چوبی همه چیزی است که در این چیدمان دیده می شود. درب های کشویی در قسمت های مختلف خانه طراحی را به یک خانه ویژه تبدیل کرده است.

دیوار آجری در طبقه اول- وبسایت لتو

دیوار آجری در طبقه اول

استفاده از دیوار آجری به رنگ قهوه ای در دکوراسیون نشیمن و در کنار مبلمان راحتی به سبک مدرن فضایی را بوجود آورده است که برای استراحت و مطالعه مناسب است. آباژور ایستاده فلزی با ارتفاع زیاد می تواند روشنایی مورد نیاز نشیمن را تامین کند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن- وبسایت لتو

دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن

سرویس بهداشتی به اندازه کافی ابعاد و اندازه مناسب دارد که هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ و متریال بوجود نیاورده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *