مبل ریکلاینز یا ریلکسی

مبل ریکلاینز یا ریلکسی

 

مبل ریکلاینز یا ریلکسی - مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان تختخوابشو لتو

امروزه مبلمان ریکلاینز یا

 در تمام دنیا جایگاه ویژه ای بدست آورده است. این نوع مبل با آرامش و ریلکسی که یکباره به بدن می‌دهد باعث آسایش و آرامش  می‌شود. تقریبا تمام کسانیکه یکبار ازین نوع مبل ها استفاده کرده اند آرزو دارند که حداقل یک مبل تک‌نفره ی ریلکسی را در گوشه ی خانه ی خود داشته باشند تا بعد از یک روز سخت کاری یا بعد از ساعت ها ورزش کردن و سوزاندن کالری هایشان با نشستن بر روی این مبل آرامشی بدست بیاورند که ساعت ها خستگی جسم و روح را از یادشان ببرد.

مبل ریکلاینز یا ریلکسی چیست؟
این نوع مبل ها از گروه مبلمان پزشکی، سلامتی به شمار می آیند. این مبلمان باعث ایجاد فضایی برای استراحت و تجدید قوا می شود. مبل ریلکسی با امکانات منحصر به فرد خودش که مهمترینش ارگونومیک بودن (سازگار با بدن) آن است، تغییر بزرگی در حس آسایش و آرامش و راحتی واقعی برای مردم ایجاد نموده اند.

 

مبل ریکلاینز یا ریلکسی - مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان تختخوابشو لتو

 

از این مبل در کجا استفاده می شود؟
امروزه در اغلب کشور های پیشرفته این نوع مبلمان در جای جای مکان های مختلف دیده می‌شود. مخصوصا مکان هایی که مراجعین نیاز به صرف زمان زیادی در حالت نشسته دارند. مثلا در بیمارستان ها، دفاتر کار، سالن انتظار و…
مکان هایی که مراجعین آن خود نیاز به مراقبت دارند مثل مکان هایی که مادران باردار و سالمندان نیز نیاز در آنجا بصورت معمول رفت و آمد دارند مانند مطب ها به این مبل ها نیاز دارند.
این مبل ها در مکان هایی مثل سالن های زیبایی، هتل ها، مجتمع ها و مراکز تفریحی بزرگتر نیز جای صندلی های ساده و مبل های راحتی را گرفته اند. حال اینکه رفته رفته در کشور های پیشرفته برای آرامش بیشتر و رفاه مردم ازین مبل ها در پارک ها و فضاهای باز نیز استفاده شده است.
در کشور ما نیز این مبل ها به سرعت زیاد شده به سادگی جای مبلمان راحتی را مطلب ها، سالن های آرایشی، اتاق های انتظار و… را گرفته است و روز به روز شاهد افزایش استفاده ازین مبل ها را در مکان های مختلف هستیم.

سازو کار مبلمان ریلکسی چگونه است؟
مهمترین ویژگی این مبلمان سازگار با بدن ب (ارگونومی) بودن آن است. سازگاری به این معنی است که بدن شخص در وضعیت طبیعی خود قرار می‌گیرد و بر روی ماهیچه ها و عضلات فشاری ناشی از نشستن وارد نمی شود.
برای مثال ستون فقرات انحنای طبیعی خود را در حالت نشستن حفظ کند و دیگر اعضای بدن مانند زانو، پا، کمر، آرنج، کتف همگی در وضعیت ایده آل خودشان قرار بگیرند. تنها مزیت مبلمان ریلکسی فقط آسایش و آرامش نیست بلکه از بیماری های اسکلتی-عضلانی نیز پیشگیری می‌کند.
امکانات مبلمان ریلکسی

یکی از قابلیت های بارز مبلمان ریلکسی قابل تنظیم بودن تکیه گاه، نشیمن گاه، محل قرارگیری پاها و زانوها و… میباشد که هر کسی با توجه به جثه می‌تواند آنها را تغییر بدهد تا در شرایط دلخواه خود قرار بگیرد.
در هر مبل ریلکسی امکانات ویژه ای قرار داده شده است که همه ی این امکانات در کنار هم باعث ایجاد محیطی امن برای استراحت شما عزیزان شده است.
در حال حاضر فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو مفتخر است با فروش انواع مبلمان ریلکسی برای شما عزیزان آرامش و آسایش را به همراه بیاورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *