مبل ریلکسی و انواع آن

مبل ریلکسی و انواع آن

مبل ریلکسی و انواع آن- از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

مبل ریلکسی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی  با فشار یک دکمه یا کشیدن یک اهرم دراز بکشید و پاهای خود را دراز کنید تا درد و استرس روزانه را فراموش کنید . بسیاری از مبل های ریلکس شو برای چرت زدن به اندازه کافی راحت هستند . اکثرا از پارچه‌های مختلف ، رنگ‌ها ، و الگوها در دسترس هستند به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید یکی از آن را با فضای دکور خود پیدا کنید .

ویژگی‌های مبل ریلکسی

مبلمان ریلکسی به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی با فشار یک دکمه یا کشیدن یک اهرم دراز بکشید و پاهای خود را دراز کنید تا درد و استرس روزانه را فراموش کنید. بسیاری از مبل‌های ریلکس شو برای چرت زدن به‌اندازه کافی راحت هستند. حتی به‌اندازه یک تخت خواب راحت! اما قیمت تخت خواب عموماً پایین‌تر از یک ریلکسی هست.

مبل ریلکسی برقی

مبل ریلکسی برقی به وسیله ریموت کنترل یا دکمه‌های تعبیه‌شده در کنار دسته‌های آن به‌راحتی تبدیل به حالت لم می‌شود. این مدل‌ها، دارای موتور قوی زیر مبل هست که این امکان را به استفاده‌کننده از آن می‌دهد تا در هر زاویه‌ای که دوست دارد، از آن لذت ببرد.

مبل ریلکسی دستی

مدل دستی مبلمان ریلکسی دارای اهرمی در کنار دسته‌های مبل هست که با کشیدن آن، مکانیزم آن آزادشده و با دراز کردن پاهای خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

مبل ریلکسی سالمندی

مبل ریلکسی و انواع آن- از مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

یکی از جدیدترین مدل‌های ریلکسی هست که علاوه بر این‌که برقی می‌باشند دارای یک موتور اضافه هست که پشت مبل را بلند کرده تا سالمندان یا افراد کم‌توان بتوانند به‌راحتی روی آن بنشینند یا از روی آن بلند شوند.اضافه کردن یک صندلی ریلکسی می‌تواند راه خوبی به‌جای خرید یک صندلی معمولی باشد. از مبل ریلکسی می‌توان در اتاق نشیمن یا سایر فضای دیگری که در آن به یک صندلی راحت نیاز دارید قابل‌استفاده باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *