مبل ریلکسی در جنس های مختلف

مبل ریلکسی در جنس های مختلف چرمی و پارچه‌ای

مبل ریلکسی در جنس های مختلف چرمی و پارچه‌ای - از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

معمولاً تولید مبل‌های ریلکس شو در انواع مختلف پارچه یا چرم قابل سفارش می‌باشند که هرکدام بر اساس سلیقه شما، دکوراسیون منزل و … می‌تواند متفاوت باشد. انتخاب یک پارچه یا چرم با دوام، ضخیم و راحت می‌تواند آسایش شما را برای بلندمدت تامین کند.

مبل ریلکسی با پارچه میکروفایبر یا جیر یکی از بهترین انتخاب‌ها است زمانی که شما در خانه کودک یا حیوانات خانگی ندارید. پارچه‌های جیر بسیار لطیف بوده و سرما و گرما در آن‌ها ماندگار نیست. همچنین بافت و طرح زیبا، تنوع رنگ‌بندی بالا از مزایای انتخاب پارچه‌های جیر است.

مبل‌های چرمی نیز جذابیت و جلای خاصی دارند. استفاده از چرم طبیعی جهت این نوع مبلمان یک انتخاب حرفه‌ای هست که دکوارسیون شمار را شگفت‌انگیز خواهد کرد.

ویژگی‌های مثبت مبلمان پارچه‌ای

مقاومت

مقاومت مبل‌های پارچه‌ای بستگی به جنس پارچه استفاده شده در مبلمان دارد (همان طور که مقاومت مبلمان چرمی نیز بستگی به نوع چرم استفاده شده دارد). در برخی از مبلمان پارچه‌ای از نوعی روکش مقاوم در برابر لکه استفاده می‌شود که در این صورت به راحتی می‌توان لکه‌های بوجود آمده روی مبلمان را پاک کرد. از طرفی روی مبلمان پارچه‌ای همانند مبل‌های چرمی خراش نمی‌افتد و مبل‌های پارچه‌ای از این نظر نسبت به مبل‌های چرمی بهتر هستند. همچنین در صورت انتخاب مبل چرمی، بایستی با مشکل پوسته پوسته شدن آن نیز دست و پنجه نرم کنید.

رنگ و طرح

مبلمان پارچه‌ای نسبت به مبلمان چرمی از طرح و رنگ‌های بیشتری برخوردار هستند و می‌توانید با توجه به تم کلی و رنگ استفاده شده در منزلتان، مبلمان پارچه‌ای دلخواه خود را خریداری کنید؛ اما مبلمان چرمی این تنوع را نداشته و معمولا در چند رنگ و طرح محدود عرضه می‌شوند.

بودجه

در پاسخ به سوال مبل چرمی بهتره یا پارچه ای یکی از مواردی که بایستی در نظر گرفته شود هزینه صرف شده است. در شرایط یکسان معمولا قیمت مبل پارچه‌ای نسبت به مبمان چرمی پایین‌تر بوده و این یکی از نقاط قوت مبلمان پارچه‌ای نسبت به مبلمان چرمی محسوب می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *