تزئین میز وسط (میز عسلی) در 10 مرحله

تزئین میز وسط (میز عسلی) در 10 مرحله

آیا متوجه شده‌اید که در یک خانه‌ی مدرن و شیک، دکوراسیون میز وسط همیشه الهام‌ بخش جزئیات آن خانه است؟ که البته امری ضروری است. اشیاء که احساسات صاحب‌خانه را منعکس می‌کنند، کتاب‌هایی که همیشه می‌خواهد در دسترس باشند، لوازمی که به او احساس خوبی را منتقل می‌کنند؛ همه‌ی این‌ها وقتی با یک ترکیب متعادل روی میز جمع می‌شوند، همه‌ی نگاه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

انتخاب این مواردی که شما باید در مرکز محیط زندگی خود قرار دهید، اصلاً دشوار نیست؛ ما در اینجا 10 مرحله برای تزئین جالب میز وسط را ارائه داده‌ایم.

 

تزئین میز وسط (میز عسلی) در 10 مرحله - مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

 

1) در مرحله‌ی اول باید در مورد ابعاد و اندازه و همچنین متریال (مواد)، جنس میز عسلی تصمیم بگیرید.

طول میز باید حداقل مبل یا صندلی که در پشت آن قرار گرفته است، باشد. ایده‌های طراحی مدرن که اخیراً در حال افزایش بوده‌اند؛ برای تأکید بر ظرافت ایده‌آل هستند.

اگر می‌خواهید یک فضای گرم و دوستانه داشته باشید، می‌توانید میز وسط چوبی را انتخاب کنید و متناسب با پایه‌های صندلی یا سایر مبلمان؛ انتخابی از جنس چوب افرا، بلوط یا گردو داشته باشید.

2) از سینی ترکیبی استفاده کنید

در انتخاب دکوراتیو (یا هنر تزئینی) می‌توانید از یک سینی یا بشقاب استفاده کنید و چند وسیله‌ی تزئینی مثل: شمع و گلدان‌های کوچک کاکتوس و … را داخل آن بچینید؛ با این‌کار هم فضای کمتری از میزعسلی را اشغال کرده اید و هم‌اینکه  میز مرتب‌تر به ‌نظر می‌رسد.

 

تزئین میز وسط (میز عسلی) در 10 مرحله - مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

 

3) انتخاب رنگ 

در تزئینات مدرن، تن ‌رنگ‌های طبیعی مانند: خاکستری، سیاه، سفید، رنگ سنگ و شن ‌و‌ماسه به چشم می‌خورند. رنگ‌های طلایی و نقره ای برای انتخاب‌های مجلل و منعکس‌کننده‌ی نور، ایده‌آل هستند. همچنین رنگ‌های قرمز،نارنجی و زرد، برای دکورهای پاییزی مناسب هستند.

4) استفاده از الگوها

در صورت استفاده از الگوهایی مانند، گل‌ها، پرندگان، چهره‌های عاشقانه، باید کوچک و مختصر باشند. هرگز از ترکیب خطوط و گرافیک‌ها نترسید، جمع‌کردن الگوهای مختلف جالب‌ترین حرکت دنیای مدرن جدید است.

5) استفاده از گل و گیاه

بدون گل و گیاه نمی‌شود! سرزندگی و طبیعی بودن دکوراسیون میز وسط، باعث تغییر انرژی موجود در خانه می‌شود، می‌توانید در یک گلدان کوچک، گیاه برگ سبز شاداب یا گل کاکتوس قرار دهید. قرار دادن گل‌های فصلی در گلدان‌های شیشه‌ای و شفاف برای ایجاد یک فضای عاشقانه ‌تر، ایده‌ی بسیار خوبی است.

 

تزئین میز وسط (میز عسلی) در 10 مرحله - مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

 

6) کتاب و اشیاء

لازم است در کنار چیدن سینی ترکیب ( که در مرحله 2 توضیح داده شد) چند کتاب قرار دهید و یک شیء شخصی که شخصیت شما را منعکس می‌کند را روی کتاب‌ها قرار دهید. اگر در سینی ترکیب از شمع استفاده کردید، حتماً باید شمع‌ها در سایز‌های مختلفی باشند مثلاً؛ 2 تا شمع که قرار داده‌اید، باید یکی بلند و دیگری کوتاه‌ترباشد.

 

تزئین میز وسط (میز عسلی) در 10 مرحله - مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

 

7) رعایت نسبت قرارگیری

هنگاه ترکیب اجسامی که برای تزئین انتخاب کرده‌اید، ترکیبات نامتقارن را حتماً امتحان کنید. به‌جای قرار دادن اشیاء در وسط میزعسلی، آن‌ها را به نسبت 3 به 2 قرار دهید.

8) استفاده از میوه ها 

اگر از وسایل روی میز وسط خسته شده‌اید و به‌دنبال سادگی هستید، نظرتان درمورد قرار دادن لیمو، پرتقال و سیب‌های سبز و سرخ و …  برای تزئین چیست؟ می‌توانید میوه‌های مورد علاقه‌ی خود را در یک سبد بزرگ یا یک جعبه‌ی چوبی و یا ظرف شیشه‌ای بزرگ قرار دهید.

9) شیرینی، قهوه و مجله

روی میز وسط، هرلحضه را زنده نگه‌دارید! کوکی‌های خوشمزه، یک قهوه‌ی ناتمام و چند مجله از آن ماه چطور است؟

10) آخرین قانون؛

به این نکته توجه کنید که هر شیء و قطعه‌ای را که دوست دارید و نشانگر شخصیت شماست را در مرکز کانون خانه بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *