مبل پاف

انواع مدل های مبل پاف

انواع مدل های مبل پاف - از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

مبلمان مدرن در حال حاضر جهان را گرفته و تقریبا هر فرد به دنبال جایگزینی مبلمان قدیمی خود است زیرا می خواهد مبلمان جدید و مدرن را به عنوان بخشی متنوع به دکوراسیون داخلی خانه خود٬ اضافه کند. از جمله این مبلمان مدرن٬ پاف ها هستند که راحت ترین مکان برای نشستن را ارائه می دهند. پاف یا پوف در واقع نوعی مبل کوچک است که ظاهری شبیه به کوسن دارد٬ جای تعجب نیست که تصور کنید پاف ها صندلی های کارآمد تری نسبت به مبلمان های بزرگ و گران تر هستند. طراحی مینیمال و کاربردی آنها، به خوبی با روندهای طراحی مدرن مطابقت دارد و متناسب با ابعاد کوچک آن ها در هر فضایی جای می گیرند. انواع مدل مبل پاف در اشکال و اندازه های مختلف طراحی شده اند که می توانند در دکوراسیون منزل به سبک های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

در دنیای امروزی، از پاف در اشکال متنوعی استفاده می‌شود. شما می‌توانید از مبل پاف به‌ عنوان مواردی مختلفی در فضای خانه استفاده کنید٬ از جمله مدل های مبل پاف شامل:

  • میز عسلی
  • صندلی مهمان
  • پاف دکوری
  • میز پذیرایی گرد
  • صندوقچه نگهداری وسایل
  • صندلی زیر پایی
  • پاف سرویس خواب

مکعبی

این نوع پاف ها با قاعده مربع یا مستطیل متداول ترین نوع آن هستند و علاوه بر محل نشستن می توانند به عنوان میز نیز در دکوراسیون خانه و کنار مبل مورد استفاده قرار بگیرند.

منشوری

پاف های منشوری با قاعده چند ضلعی نیز مانند مکعبی ها فضای دنج و راحتی را در خانه ایجاد می کنند و در کنار مبل ها بسیار شیک و زیبا خواهند شد.

استوانه ای

این پاف قاعده ای دایره شکل دارد و با هر نوع مبلمانی هماهنگ می شود ولی بیشتر در دکوراسیون سبک سنتی و کلاسیک کاربرد دارد.

کپسولی

این نوع نشیمن ها با قاعده بیضی شکل خود می توانند کاربردهای گوناگونی در دکوراسیون داشته باشند، از نشیمن گرفته تا یک زیرپایی راحت برای خستگی در کردن بعد از یک روز کاری خسته کننده.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *