مبل های ریلکسی

مبل های ریلکسی، طراحی منحصر به فرد و مکانیزم های ابتکاری
برای دیدن انواع مبلمان و قیمت آن ها اینجا کلیک کنید.

مبل های ریلکسی، طراحی منحصر به فرد و مکانیزم های ابتکاری

مبل های ریلکسی، طراحی منحصر به فرد و مکانیزم های ابتکاری

کلمه “ریلکس” در واقع، یک معنی ریشه شناختی لاتین باستان دارد: در گذشته، “relaxare ” فعلی بود که به معنی “دراز کشیدن” ، “استراحت دادن” بود. تصادفی نیست که امروزه ما چنین اصطلاحی را برای تعریف حالت استراحت جسمی و روانی بیشتر از همه بعد از یک دوره استرس روحی و کشیدگی عضلات به کار می بریم. کدام نوع مبلمان به طور مستقیم با لحظات استراحت ارتباط دارد؟ اگر تختخواب فضایی است که به استراحت شبانه اختصاص داده شده است، به طور قطع مبل می تواند استرس روانی فرد را که در طول روز متحمل شده است را پس از بازگشت به خانه کاهش دهد.

مبل های ریلکسی

راحت ، نرم ، دلربا ، ارگونومیک: مبل های با کیفیت بالا ضمانت راحتی ایده آل را دارند. به هر حال، نوع خاصی از مبل وجود دارد که می تواند به طور کامل با آن نوع نیاز شما مطابقت داشته باشد، یعنی نوع راحتی. مبل های ریلکسی این امکان را دارند که بالاترین سطح راحتی را در هر حالت تضمین نمایند، به لطف مکانیزم های مخصوص حرکتی که باعث کشیده تر شدن یا پایین آمدن نشیمن گاه ها، پشتی ها و تکیه گاه های سر می شوند. با یک حرکت دستی ساده می توانید به راحتی از حالت ایستاده معمولی، برای مثال هنگام خواندن، به حالت خوابیده آرامتر تغییر دهید. با داشتن یک مبل ریلکسی می توانید روزنامه بخوانید، یک فیلم تماشا کنید و حتی در همان مکان بخوابید، فقط ترکیبات پشتی ها، پشتی های سر و نشیمن گاه را تغییر دهید. نسل جدید مبل ها با قطعات تختخواب شو همیشه آزمایش می شود و به طور خاص ایمن هستند، به منظور اطمینان از عملکرد محصولات در طول سال ها، دارای حق ثبت اختراع هستند. سازه های با دوام و مقاوم و بالشتک های با کیفیت بالا همه عناصری هستند که عملکرد بالا و حداکثر راحتی را تضمین می کنند. مبل های ریلکسی برای لتو اهمیت معناداری دارند، در واقع این شرکت قطعه گسترده ای از کاتالوگ را به مدل های خاص با مکانیزم های حرکت اختصاص داده است. این نوع مبل، با صندلی های تک نفره و دو نفره و سرویس مبلمان مدل لورنزو، با یک شاسی بلند، با روکش های از جنس چرم یا پارچه، می تواند مطابق با نیازها و سلیقه هر مشتری باشد، به ویژه به لطف سیستم های خمشی کاربردی. علاوه بر این، با طراحی دقیق فرم های ارگونومیک، با انتخاب مواد ارزشمند و با تولید 100٪ ساخت صنایع دستی ایرانی، ثبات، قابلیت اطمینان و کیفیت اعطا می شود. این شرکت کلیه مبل های ریلکسی را به مکانیزم های پیچیده فن آوری حرکت مجهز کرده است، که می تواند هر مدل از مجموعه را به فضای راحتی شخصی تبدیل کند. شما دو نوع مکانیسم مختلف پیدا خواهید نمود: مکانیسم دستی و برقی. اولین مورد به شما امکان می دهد تا با فشار دادن دستی یک دکمه، پایه و پشتی را حرکت دهید، در حالی که دسته دوم دارای یک یا چند موتور الکتریکی مستقل است که می تواند به طور خودکار ساختار کاناپه را برای بهترین ارگونومی تغییر دهد.
مبل های ریلکسی، طراحی منحصر به فرد و مکانیزم های ابتکاری

مبل های ریلکسی برقی

مبل های ریلکسی برقی دسته خاصی از مبلمان هستند که به منظور تأمین نیازهای مختلف و خاص راحتی و ارگونومی ساخته می شوند. در واقع، علامت متمایز آنها مکانیسم پنهان حرکتی است که اجازه می دهد تا موقعیت، جهت گیری و شکل گیری پشتی ها، تکیه گاه های پا، مبل های راحتی و نشیمن گاه ها تنظیم شود. این نوع مبل مطمئناً می تواند مورد توجه مشتریان بیشتری قرار گیرد: ارگونومی مناسب برای هر قسمت از بدن، در هر موقعیتی، ارائه می شود. سیستم الکتریکی حرکت، که به منظور دوام و ایمنی دقیق مورد بررسی قرار گرفته است، روند تبدیل و تغییر حالت را آسان تر می کند: شما فقط باید یک دکمه را برای تنظیم شکل کاناپه خود فشار دهید  که در نزدیکی دسته ها قرار گرفته است.

لتو مجموعه ای گسترده و با کیفیت از مبل های ریلکسی را طراحی می نماید که با بهترین ویژگی های ارگونومیک ایجاد شده است: صندلی های مدرن، عناصر دقیق، پوشش های گرانبها، روکش های راحت و اسکلت های مقاوم. این محصولات یک ویژگی خاص و منحصر به فرد دارند: آنها مکانیزم حرکتی پیچیده، ابتکاری و ایمن را پنهان می کنند و امکان تنظیم دستی پشتی ها، صندلی ها و تکیه گاه های پا را فراهم می کند که بتواند بهترین ارگونومی های راحتی را برای بدن در هر پوزیشنی فراهم کند. با یک حرکت ساده دست قادر هستید کل شکل مبل خود را تغییر دهید، از حالت مطالعه عملی تر به فرم راحت تر. با فشار دادن یک دکمه روی مبل، مکانیسم شروع به تغییر وضعیت عناصر مختلف مبل می کند. چندین مدل استراحت، چه با توجه به ویژگی های زیبایی شناختی و چه با مکانیزم های حرکتی می توانند کاملاً شخصی سازی شوند.

پشتی مبل های ریلکسی

بلند، کوتاه، کم و بیش خمیده شده: فرم پشتی را می توان با توجه به نیازهای خاص شما به راحتی تغییر داد. مبل های ریلکسی با حرکت پشتی امکان حرکت و تنظیم بالشتک ها را به لطف مکانیسم های دستی یا الکتریکی فراهم می کند که با یک حرکت ساده دست می توانند فعال شوند. بنابراین، هنگامی که تکیه گاه بلند و کج می شود، مبل شکل خود را تغییر می دهد و به یک جزیره فوق العاده راحت تبدیل می شود. و در عین حال، وقتی تکیه گاه عمودی است، مبل بدون اینکه گردن و کمر را تحریک کند، با لذت بردن از خلوت شخصی و نیز لحظات راحت، فضای مناسبی برای مطالعه می شود. در مجموعه مبل های ریلکسی لتو، شما طیف گسترده ای از ایده های خلاقانه را پیدا می کنید که اتاق نشیمن خود را با عناصر راحت بالشتک با حرکت پشتی تجهیز کنید.
مبل های ریلکسی، طراحی منحصر به فرد و مکانیزم های ابتکاری

به لطف مبل های ریلکسی جدید لتو با حرکت صندلی، هیچ چیز غیرممکن نیست. در لحظات راحتی با دوستان یا در هنگام استراحت شخصی، این نوع مبل بهترین راه حل خواهد بود. مبل های دارای مکانیزم برای تنظیم صندلی به شما امکان می دهد از بهترین راحتی و ارگونومی بهره مند شوید، در واقع آنها می توانند تنظیمات خود را با توجه به نیازهای خاص شما تغییر دهند. صندلی می تواند کم و بیش عمیق باشد، به لطف مکانیسم های داخلی ویژه ای که تنظیم بالشتک های مبل را امکان پذیر می سازند. مدل های ارائه شده ما، با مکانیزم های الکتریکی حرکت، نمونه کاملی از ارزش زیبایی شناختی و عملکردی منحصر به فرد تمام محصولات لتو است. مدرن، متوالی، ظریف: مبل ریلکسی می تواند اتاق های نشیمن معاصر را با طراحی و راحتی قابل تشخیص کاملاً تجهیز کند.

محصولات فروشگاه ما را دنبال کنید، ” مبل ریلکسی لتو “ در نظر دارد که با حداقل تلاش و تنها با فشار دادن یک دکمه، حالت سر، بدن و پاهای خود را روی مبل ها مطابق با نیازهایتان تنظیم نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *