دکوراسیون خود را با فصل هماهنگ کنید

دکوراسیون خود را با فصل هماهنگ کنید

هر خانه ای هرازگاهی به تغییر دکوراسیون نیاز دارد تا برای افراد خانواده تکراری و خسته کننده نشود، بهترین زمان برای تغییر دکوراسیون زمان تغییر فصل ها است یعنی با شروع هر فصل جدید شما دکوراسیون خانه تان را به روز کنید.

تغییر دکوراسیون

قوانین دکوراسیون منزل در فصل های مختلف را بدانید و با توجه به آن ها دکوراسیون منزل تان را تغییر دهید مثلا دکوراسیون بهاری چه رنگ هایی لازم دارد یا دکوراسیون تابستانی چه اکسسوری هایی میخواهد.

دکوراسیون خود را با فصل هماهنگ کنید-از سری مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

تغییر دکوراسیون بهاری

فصل بهار همیشه یادآور گل، شکوفه طراوت و تازگی است که شما باید همین نشانه های بهار را به خانه بیاورید اما چگونه؟ میتوانید کاغذ دیواری های گلدار، کوسن های گل گلی، تابلوهای گل و… را وارد دکوراسیون تان کنید. رنگ های فصل بهار از جمله سبز، صورتی، زرد و آبی را به دکوراسیون منزل تان دعوت کنید مثلا برای رنگ دیوار، وسایل منزل و اکسسوری ها از این رنگ ها استفاده کنید. برای تزیین منزل در فصل بهار بهترین گزینه گل ها و گیاهان هستند.

دکوراسیون خود را با فصل هماهنگ کنید-از سری مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

دکوراسیون مناسب فصل تابستان

دکوراسیون روشن برای فصل تابستان هم کاربرد دارد. اگر فرصت تغییر دکوراسیون را ندارید، می توانید از دکوراسیون بهاری لذت ببرید و دست به دکوراسیون خود نزنید؛ ولی می توان با اضافه کردن رنگ های روشن تر مثل فیروزه ای، بنفش و نارنجی به دکوراسیون، فضای خانه را تابستانی کرد. اضافه کردن این رنگ ها می تواند حس تابستان را به خوبی القا کند.پرده های منزل را عوض کنید و از پرده های نازک استفاده کنید، تابلوهای طبیعت را به دیوارها اضافه کنید.با روشن بودن سیستم سرمایشی در خانه، بهتر است از داشتن محیط گرم غافل نشوید. محیط خانه را گرم و صمیمی کنید و از داشتن خانه ای تابستانی لذت ببرید.

دکوراسیون خود را با فصل هماهنگ کنید-از سری مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

تغییر دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون منزل در فصل پاییز خیلی زیبا میشود اگر از رنگ های پاییزی مانند خردلی، نارنجی، قرمز و صورتی در دکوراسیون منزل استفاده کنید. برای تزیین دکوراسیون منزل و پاییزی تر شدن آن میتوانید از کدو تنبل و میوه های کاج در بخش های مختلف منزل استفاده کنید. هرگز برگ های پاییزی را فراموش نکنید و از آن ها در دکوراسیون منزل استفاده کنید.

دکوراسیون خود را با فصل هماهنگ کنید-از سری مقالات فروشگاه اینترنتی مبلمان لتو

تغییر دکوراسیون زمستانی

برای دکوراسیون منزل در فصل زمستان میتوانید از دو ایده استفاده کنید یکی اینکه از رنگ سفید در دکوراسیون منزل استفاده کنید که نماد برف است و دیگری اینکه دکوراسیون منزل تان با رنگ های گرم باشد. رنگ های گرم مانند زرد خردلی، خرمایی مایل به قرمز، قهوه ای و نارنجی به منزل گرما میدهند و برای فصل زمستانی بسیار مناسب اند، پرده های ضخیم را جایگزین پرده های نازک کنید و از شمع بیشتر در دکوراسیون تان استفاده کنید.خیلی دل چسب است که برگ های زرد پاییزی را در دکوراسیون خود به کار برد. زیر میز شیشه ای خود برگ زرد قرار دهید تا حس پاییز را به خوبی به خانه خود آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *